Ga naar inhoud


Geen beeld/geluid op de nieuwe frequentie van Eén HD?


fico99

Aanbevolen berichten

Kan er iemand even nakijken of jullie beeld en/of geluid krijgen op de nieuwe frequentie voor Eén HD?

 

Ik heb zelfs al eens geprobeerd om het kanaal volledig uit mijn ontvanger te wissen en de transponder opnieuw in te laden, helaas zonder resultaat.

 

Hij herkent het kanaal "Eén HD" samen met Discovery HD, NGC HD en BravaHDTV, maar dus geen beeld/geluid en de melding:

 

"Uw abonnement is niet geldig voor dit kanaal"

 

Discovery HD, NGC HD en BravaHDTV doen het dus wel prima!

 

Hopelijk is dit een tijdelijk probleem en is het vanavond terug in orde...

 

gr,

Fico

Dreambox DM800, Triax TDS 110

Triax Multiblock met 4 x Smart Titanium TSX Single (13E, 19,2E, 23,5E en 28,2E)

TV Vlaanderen TopPakket

Link naar reactie
Delen op andere sites


UPDATE: Ik heb zopas eens met TVV servicelijn gebeld en die hebben mij bevestigd dat er een tijdelijke storing is met het nieuwe kanaal van Eén HD.

De technische dienst van TVV is er volop mee bezig en tracht het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

 

Ik heb ook meteen eens gevraagd of ze al wisten welk HD kanaal er nu in de plaats van VOOM HD zou komen maar daar konden ze mij op dit moment nog geen antwoord op geven. Dit zou eerstdaags officieel worden medegedeeld. Ik ben eens benieuwd...

Dreambox DM800, Triax TDS 110

Triax Multiblock met 4 x Smart Titanium TSX Single (13E, 19,2E, 23,5E en 28,2E)

TV Vlaanderen TopPakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Klopt. Vanmorgen om 7.45 deed hij het ook op de nieuwe TP. Kort daarna was hij 'verdwenen'.


Zit één HD nu op de plek waar eerst VOOM HD zat? Ik heb nu nog geen HDTV, maar ik heb de zaplijst van een kennis mét HDTV overgenomen. De HD-kanalen zitten er dus al wel bij. Ik kan dus niet controleren of ik de goede frequentie heb...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Frequentie: 11.856 (23,5°)

Symbolrate: 27500

FEC: 5/6

Polarisatie: V (Verticaal)

 

Hier zou m op te vinden moeten zijn , alleen niet op m'n kathrein . Op die frequentie zie ik alleen discovery , ngc en brava HD . Weet er mss iemand een oplossing ? .

 

MVG

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Gelukt . Handmatig zoeken gaat dus niet , je moet zoeken met service-id nemen (staat op 100 , laten staan ) . Op een andere manier vind de kathrein hier m anders niet .

 

 

Mvg

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gillanabel

Hallo gisteren voor de eerste maal de zenders opnieuw ingeladen

om EEN HD terug te vinden op mijn topfield TF7710 PVR.

Resultaat de zenders van tv vlaanderen staan overal door elkaar.

Als ik dan bevoorbeeld op (tv een) druk geen beeld.

Einde raad op fabriekinstellingen gezet.

Waar moet ik op letten om de hele instalatie gegevens terug in de juiste staat te brengen. Ik kan astra 19.2 en 23.5 onvangen.

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fabrieksinstellingen was de goede keuze.

Misschien eerst even nakijken of je de laatste firmware hebt alvorens wat te doen.

Als je nog een lijst had van vroeger, zet die er terug in met Top Set en een nulmodem kabel, maar daar kan je beter naar het Topfield forum voor gaan.

 

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...