Gast Realmax Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Is het mogelijk om in Gotenburg astra 1 en astra 3 te ontvangen?
bavo27 Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Zou geen probleem mogen zijn om in Zweden de genoemde satellieten te ontvangen.Wel een schotel gebruiken van minimum 90 cm. "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
gsm Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Ik heb in midden Varmland een 60 cm staan met een enkele lnb er op dus voor de astra 1 en het ontvangst is perfect. Stel ik koop een vaste dubbele lnb en plaatst die heb ik dan een grotere schotel nodig ? En kan ik gewoon de enkele er af halen en de dubbele er op zetten of moet ik de schotel dan weer opnieuw uitrichten ? Ik las op de doos van de lnb dat rechts de 19.2 zit en links de 23.5 dus moet ik de rechter lnb vastmaken toch ?
maja Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Ja en de linkse dus de 23.5 oost moet iets hoger.
gsm Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 OK bedankt voor de tip. Enig idee hoeveel ? En de schotel voldoet ?
maja Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Je zegt zelf dat je prima ontvangst hebt. Dus dan voldoet de schotel. Hoeveel dat de lnb voor 23.5 omhoog moet zul je even uit moeten proberen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen