Ga naar inhoud

[all] Universele afstands-bediening werkt op Dreambox 100% ( deel 2 )

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Soulman
Weet iemand of deze AB ook werkt met een nokia Dbox2 ?

Origineel bericht van: Soulman
Had de goede code gevonden op duitse site en net 3 van die dingen gehaald. Gaat perfect!! Voor een 10-tje vind ik het best de moeite waard.

En die code is ????

Grts.

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

De code is 0604, zo staat ie nu ook in het boekje

In de eerdere boekjes werd de boxcode genoemd onder premiere sat. en niet als dbox.

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

Geplaatst:

ik heb hem vandaag gekocht, leuk ding .

alleen kom ik niet uit het menu als ik op exit druk.

Geplaatst:

Heb hem ook gekocht en hij werkt super voor dat geld , werkt op al mijn dreamboxen :D

Geplaatst:

heb hem ook gekocht vandaag, en de exit toets werkte ook niet maar met de leerfunctie was dat snel opgelost, super goed apparaatje voor een tientje, aangezien mijn dreambox 500s afstandsbediening steeds moeilijker reageerde moest hard op de knoppen drukkken.

Geplaatst:

Je had de DM500 ook kunnen zetten op 702x remote, dan werkt alles wel goed laugh

Heb er vandaag ook 1tje gehaald werkt inderdaad perfect.

De TV en dreambox zitten er al op, iemand toevallig de code voor de PCH-A100 (popcorn hour)?

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Geplaatst:

dank je werkt goed nu.

Origineel bericht van: MagicOnline
Je had de DM500 ook kunnen zetten op 702x remote, dan werkt alles wel goed laugh

Heb er vandaag ook 1tje gehaald werkt inderdaad perfect.

De TV en dreambox zitten er al op, iemand toevallig de code voor de PCH-A100 (popcorn hour)?

Geplaatst:
Origineel bericht van: djdakman
Heb hem ook gekocht en hij werkt super voor dat geld , werkt op al mijn dreamboxen :D

Bij mij ook, echter op de Dreambox 100 werkt hij niet volgens de code van het boekje.

Maar de originele afstandsbediening van de Dreambox 100 reageert ook niet op andere type Dreamboxen.

Maar dat heeft ook zo zijn voordelen. :D
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Gast The Cableguy
Geplaatst:

Vandaag ook weer een opgehaald

Werkt super

Alleen Digitenne krijg niet aan de praat

Iemand de code voor de Thomson Decoder voor digitenne

Geplaatst:
Origineel bericht van: richards74
heb hem ook gekocht vandaag, en de exit toets werkte ook niet maar met de leerfunctie was dat snel opgelost, super goed apparaatje voor een tientje, aangezien mijn dreambox 500s afstandsbediening steeds moeilijker reageerde moest hard op de knoppen drukkken.

Als je de afstandsbediening uit elkaar haalt. Dan zie je een rubber plaat en meestal zit er een hoop vocht tussen de rubber plaat en de contacten. Als je dit voorzichtig schoonmaakt denk erom voorzichtig, dan zul je zien als je hem weer in elkaar hebt gezet dat de afstandsbediening weer goed functioneert.
Geplaatst:

Ik heb hem vooral aangeschaft omdat de D500(+) remote kwa kwaliteit niet echt super is.

De letters gaan van de toetsen af, en heb er al 2 versleten.

Deze is een stuk goedkoper en het scheelt weer een paar remotes op tafel.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Geplaatst:

Ik heb hem ook gehaald. Hij ziet er strak uit en werkt perfect. En dat voor EUR10,-.....

gr,

BW

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Geplaatst:

Heb er inmiddels ook 1 aangeschaft voor de DM500, en dankzij de tip van MagicOnlinewerkt de AB perfect op de DM500! Ook de TV is keurig bedienbaar. Alleen mijn DVD-recorder werkte niet, dus even de "leerfunctie" toegepast, en ook deze is nu perfect te bedienen.

Nu kan ik met 1 AB mijn Dreambox/TV/DVD-Recorder & reciever bedienen. Kunnen we weer wat ruimte maken door 4 AB's op te ruimen :D De vrouw ook weer blij whistle

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

werkt perfect op mijn Droomdoos 7020.

Alleen weet iemand toevallig de code van een maxplus 2100, staat niet vermeld in boekje.

Als je de A.B zelf laat zoeken werken bep. functie's niet goed.

Misschien met de juiste code , juist wel.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen