mobieltje Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Origineel bericht van: Soulman Weet iemand of deze AB ook werkt met een nokia Dbox2 ? Origineel bericht van: Soulman Had de goede code gevonden op duitse site en net 3 van die dingen gehaald. Gaat perfect!! Voor een 10-tje vind ik het best de moeite waard. En die code is ???? Grts.
Soulman Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 De code is 0604, zo staat ie nu ook in het boekje In de eerdere boekjes werd de boxcode genoemd onder premiere sat. en niet als dbox. Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Gast jnimos Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 ik heb hem vandaag gekocht, leuk ding . alleen kom ik niet uit het menu als ik op exit druk.
Gast djdakman Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Heb hem ook gekocht en hij werkt super voor dat geld , werkt op al mijn dreamboxen
richards74 Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 heb hem ook gekocht vandaag, en de exit toets werkte ook niet maar met de leerfunctie was dat snel opgelost, super goed apparaatje voor een tientje, aangezien mijn dreambox 500s afstandsbediening steeds moeilijker reageerde moest hard op de knoppen drukkken.
MagicOnline Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Je had de DM500 ook kunnen zetten op 702x remote, dan werkt alles wel goed Heb er vandaag ook 1tje gehaald werkt inderdaad perfect. De TV en dreambox zitten er al op, iemand toevallig de code voor de PCH-A100 (popcorn hour)? CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast jnimos Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 dank je werkt goed nu. Origineel bericht van: MagicOnline Je had de DM500 ook kunnen zetten op 702x remote, dan werkt alles wel goed Heb er vandaag ook 1tje gehaald werkt inderdaad perfect. De TV en dreambox zitten er al op, iemand toevallig de code voor de PCH-A100 (popcorn hour)?
El_Bandito Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Geplaatst: 15 november 2008 Origineel bericht van: djdakman Heb hem ook gekocht en hij werkt super voor dat geld , werkt op al mijn dreamboxen Bij mij ook, echter op de Dreambox 100 werkt hij niet volgens de code van het boekje. Maar de originele afstandsbediening van de Dreambox 100 reageert ook niet op andere type Dreamboxen. Maar dat heeft ook zo zijn voordelen. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Gast The Cableguy Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Vandaag ook weer een opgehaald Werkt super Alleen Digitenne krijg niet aan de praat Iemand de code voor de Thomson Decoder voor digitenne
maja Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Origineel bericht van: richards74 heb hem ook gekocht vandaag, en de exit toets werkte ook niet maar met de leerfunctie was dat snel opgelost, super goed apparaatje voor een tientje, aangezien mijn dreambox 500s afstandsbediening steeds moeilijker reageerde moest hard op de knoppen drukkken. Als je de afstandsbediening uit elkaar haalt. Dan zie je een rubber plaat en meestal zit er een hoop vocht tussen de rubber plaat en de contacten. Als je dit voorzichtig schoonmaakt denk erom voorzichtig, dan zul je zien als je hem weer in elkaar hebt gezet dat de afstandsbediening weer goed functioneert.
MagicOnline Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Ik heb hem vooral aangeschaft omdat de D500(+) remote kwa kwaliteit niet echt super is. De letters gaan van de toetsen af, en heb er al 2 versleten. Deze is een stuk goedkoper en het scheelt weer een paar remotes op tafel. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
BushWhacker Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Ik heb hem ook gehaald. Hij ziet er strak uit en werkt perfect. En dat voor EUR10,-..... gr, BW DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
Gorilla King Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Ook ik heb hem gehaald. Werkt niet onaardig, maar bij de topfield 4000 wist ie nu al een paar keer zonder reden ineens de zenderlijst. Ook kan ik geen opnames stopzetten of vooruit spoelen...
Greatone Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Heb er inmiddels ook 1 aangeschaft voor de DM500, en dankzij de tip van MagicOnlinewerkt de AB perfect op de DM500! Ook de TV is keurig bedienbaar. Alleen mijn DVD-recorder werkte niet, dus even de "leerfunctie" toegepast, en ook deze is nu perfect te bedienen. Nu kan ik met 1 AB mijn Dreambox/TV/DVD-Recorder & reciever bedienen. Kunnen we weer wat ruimte maken door 4 AB's op te ruimen De vrouw ook weer blij * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
blitzteam Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 werkt perfect op mijn Droomdoos 7020. Alleen weet iemand toevallig de code van een maxplus 2100, staat niet vermeld in boekje. Als je de A.B zelf laat zoeken werken bep. functie's niet goed. Misschien met de juiste code , juist wel. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen