Ga naar inhoud


[TTF7010HDPVR] geen geluid over HDMI?


alphaenigma

Aanbevolen berichten

Na aanschaf van een nieuwe AV receiver (ONKYO TX-SR805) wilde ik graag mijn overige apparatuur hierop aansluiten via HDMI. Ik heb de PS3 en de Topfield beide op de HDMI-IN aangesloten, met een HDMI-UIT kabel naar de TV. Bij de PS3 prima beeld en geluid, de Topfield geeft alleen een goed beeld en geen geluid. Pas na aansluiten van een optische kabel komt het geheel tot leven, maar ik wil graag met 1 kabel voor beeld/geluid volstaan. Instellingen op Topfield gecontroleerd (achterop de HDMI schakelaar geselecteerd), audio-out staat in het menu op 'bitstream'. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? (HDMI kabel heb ik al gewisseld, geen verbetering)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ogenschijnlijk doe je alles goed. Ik heb ook HDMI van de sat. tuner in de HDMI in zitten van de home cinemaset (Sony). En daarvandaan de HDMI uit naar de TV. Ook schakelaar goed en in het menu bitstream ingeschakeld.

 

Geen probleem bij mij. Beeld en geluid via HDMI. Zal de Onkyo een probleem hebben met bepaalde apparaten?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002

heb zelf de 905 met de TF geeft geen problemen,

in onkyo moet je nog wel video en audio met IN2 kiezen

dacht ik.

 

als dat niet lukt onkyo powerknop uit zetten en aan zetten (niet de standby knop)

 

je playstation geeft wel geluid en beeld, zet deze hdmi kabel eens op de ingang waar je de TF op heb aangesloten, als deze dan met beeld en geluid weergeeft zit het probleem in de TF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...