Ga naar inhoud


jdm


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo<P>Ik zou willen mijn jdm programmer veranderen om de eeprom mee te programmeren.Je kunt dit doen door het beentje 7 te doorkrabben en door te verbinden naar gnd.Wie kan mij melden waar ik op de eeprom kijk en met wat moet ik naar de gnd doorverbinden.<P>DANK nbr@pandora.be

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt dus een JDM progger versie 1.<BR>Als je een versie 2 hebt dan is dit niet nodig.<BR>Wat je ook kunt doen is het volgende.<P>Je doet de pic en de eeprom op het kaartje.<BR>Dan prog je de pic met een loader file.<BR>Hierna prog je de eeprom met de eeprom file.<BR>Ten slotte prog je de pic met de picfile.<BR>Dit werkt ook.<P>Als je toch wilt krassen en plakken dan het volgende.<P>Leg de progger zo voor je dat de uitsparing van het eeprom voetje aan de rechterkant zit.<BR>Onderste rijtje 3e van rechts is de plaatst waar voetje 7 in komt. draai nu de progger odersteboven en zoek de plaatst op van voetje 7. Hiervandaan loopt een dunne soldeerlijn naar beneden, deze moet je doorkrassen.<P>Hierna moet je voetje 7 verbinden met de lijn die er bovenlangsloopt, in 2 boogjes.<BR>Nu is de modificatie klaar.<P>suc6,<P>Zeeman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...