Jump to content

jdm

Guest

Recommended Posts

Hallo<P>Ik zou willen mijn jdm programmer veranderen om de eeprom mee te programmeren.Je kunt dit doen door het beentje 7 te doorkrabben en door te verbinden naar gnd.Wie kan mij melden waar ik op de eeprom kijk en met wat moet ik naar de gnd doorverbinden.<P>DANK nbr@pandora.be

Je hebt dus een JDM progger versie 1.<BR>Als je een versie 2 hebt dan is dit niet nodig.<BR>Wat je ook kunt doen is het volgende.<P>Je doet de pic en de eeprom op het kaartje.<BR>Dan prog je de pic met een loader file.<BR>Hierna prog je de eeprom met de eeprom file.<BR>Ten slotte prog je de pic met de picfile.<BR>Dit werkt ook.<P>Als je toch wilt krassen en plakken dan het volgende.<P>Leg de progger zo voor je dat de uitsparing van het eeprom voetje aan de rechterkant zit.<BR>Onderste rijtje 3e van rechts is de plaatst waar voetje 7 in komt. draai nu de progger odersteboven en zoek de plaatst op van voetje 7. Hiervandaan loopt een dunne soldeerlijn naar beneden, deze moet je doorkrassen.<P>Hierna moet je voetje 7 verbinden met de lijn die er bovenlangsloopt, in 2 boogjes.<BR>Nu is de modificatie klaar.<P>suc6,<P>Zeeman

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.