Ga naar inhoud


aston 1.05 of 1.04?


Gast

Aanbevolen berichten

Kent de Aston 1.05 een beperking in gebruik ten opzichte van de Aston 1.04 of is het een verbeterde upgrade? Ik wil a.s. week in ieder geval zo'n CI kopen omdat mijn Humax 5400 in aantocht is. Wellicht een gemakkelijk te beantwoorden vraag, vandaar ook in het beginnersforum geplaatst!<BR>Bij voorbaat dank voor een reactie.<BR>(p.s. waar vind ik de zgn. "allcam-patchfile voor de 5400?)

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by roelofs:<BR><STRONG>Kent de Aston 1.05 een beperking in gebruik ten opzichte van de Aston 1.04 of is het een verbeterde upgrade? </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Dat is volgens mij niemand duidelijk<BR> shocked.gif" border="0 <BR>Er zijn mensen die beweren dat er totaal geen verschil zit tussen 1.04 en 1.05.<BR>Het verschil zou ook in de hardware kunnen zitten. Als er ook maar 1 weerstandje is veranderd heb je te maken met een 'nieuw' type. smile.gif" border="0 <P>Het mag duidelijk zijn dat de 1.0 en de 1.03 wel verschillen met de hogere versies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hardware matig zit er geen verschil tussen de Aston v1.04 en de v1.05 het enigste verschil is de firmware.<P>Alle mogelijkheden zijn zover bekend het zelfde.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...