Ga naar inhoud


Geen beeld op een en canvas.


thierry

Aanbevolen berichten

Geen beeld op een en canvas sinds deze morgen op mijn TM6900

Ze zijn daar tamelijk aan het prutsen bij TV Vlaanderen

Overweeg om abbo stop te zetten is alsmaar wat.

Kanalen die uitvallen Hd kanalen eruithalen zonder andere bij te stoppen en wij maar betalen om minder en minder te zien.

Bagger is het

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ipv te dreigen je abbo stop te zetten, zet je die gewoon stop en ga je ergens anders mekkeren. Het laatste jaar zijn er al tal van zenders bijgekomen (ja, zelfs HD zenders), zonder dat ze ook maar één extra eurocent vroegen.

 

Als uw technomate zich niet aan de standaarden houdt, dan moet je contact opnemen met je dealer of leverancier van de box om een oplossing te krijgen voor hun gebrekkige implementatie van de coderingssytemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Deevie
Ipv te dreigen je abbo stop te zetten, zet je die gewoon stop en ga je ergens anders mekkeren. Het laatste jaar zijn er al tal van zenders bijgekomen (ja, zelfs HD zenders), zonder dat ze ook maar één extra eurocent vroegen.

Als uw technomate zich niet aan de standaarden houdt, dan moet je contact opnemen met je dealer of leverancier van de box om een oplossing te krijgen voor hun gebrekkige implementatie van de coderingssytemen.


Ola ola rustig he kerel vlug op je kleine tenen getrapt geloof ik. Als we onze mening al niet meer mogen geven op het forum wat mogen we dan wel nog of werk je voor tvv . Ik hoop van niet wat dan zal daar de oorzaak liggen zo te horen? Gebruik je een beetje je verstand ipv zo te reageren als je dat hebt of kan.
En ja ik zal het stopzetten als ik je er een plezier kan mee doen er zijn manieren genoeg om tv te kijken
En gratis hd zenders welke zijn dat zonder bij te betalen.

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: FeReNGi
Origineel bericht van: thierry

En gratis hd zenders welke zijn dat zonder bij te betalen.


Astra+ HD, Arte HD, Annixe HD, etc ...


Niks te maken met TVV zitten FTA kon ik al nemen voor mijn abbo met TVV
Je hebt er dus geen kaart voor nodig

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai een paar gratis Hd (fta) zenders wat een prestatie...dat je tevreden bent begrijp ik doch als ze beginnen knoeien; gaat bij mij ook de stop er op ..(dan moeten ze me wel 10 maand terugbetalen..) zenders die wegvallen daarvoor nam ik tv vlaanderen niet ..had nog nooit problemen gehad ermee maar als ze afkomen met een andere ontvanger kopen kunnen ze "de pot op" de amateurs mad

MAXPLUS 2100-Maxdigital 225Combo-WavefrontierT90-digipowersg2100a

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thierry

Ola ola rustig he kerel vlug op je kleine tenen getrapt geloof ik.

Niet rap op mijn tenen getrapt, maar met dreigen bereik je nooit iets. En als jij uw mening mag verkondigen, dan mag ik dit ook. :P

Het HD pakket is gestart met 3 zenders voor 4,99 EUR. Ondertussen zijn het er meer voor dezelfde prijs. Ook één HD heb je er bij zonder ook maar één eurocent bij te betalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, als de mensen terug willen naar die goede oude kabel van telenet dan moeten ze dat maar weten. crazy

Ik ben al jaren tevreden van mijn satelliet en zou hem voor geen geld willen missen!!

En ben trouwens zeer tevreden over tv vlaanderen, heb officiele ontvanger van tv vlaanderen waar alles perfect mee werkt en max 22O voor de feeds mee te zoeken en bepaalde andere kanalen mee te openen wink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Deevie
Origineel bericht van: thierry

Ola ola rustig he kerel vlug op je kleine tenen getrapt geloof ik.

Niet rap op mijn tenen getrapt, maar met dreigen bereik je nooit iets. En als jij uw mening mag verkondigen, dan mag ik dit ook. :P

Het HD pakket is gestart met 3 zenders voor 4,99 EUR. Ondertussen zijn het er meer voor dezelfde prijs. Ook één HD heb je er bij zonder ook maar één eurocent bij te betalen.


Wou wat een prestatie een HD is zelfs geen hd maar een upgrade met moeite
En je mening mag je zeggen maar op een beleefde manier punt uit.
En veel sucses met je kaartje salu

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...