Ga naar inhoud


Nieuwe ontvanger nodig?


naze1975

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: metoo
de mijne hoeft alleen maar hdmi door te geven, al doet ie dat via een eurostekker zal mij boeien


Maar waarom koop je dan een tuner ZONDER hdmi ?
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, er wordt gezeurd dat dm800/8000 geen hdmi AANSLUITING heeft alleen dvi.

Daar wordt je moedeloos van.

daarop heb ik geantwoord dat het mij zal boeien al zit er een eurostekker op ALS hij maar hdmi doorgeeft.

 

De dvi aansluiting van de dm800/8000 geeft volledig hdmi signaal door incl audio

En dat is al zo vaak uitgekauwd

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

[qoute] Kijk anders op DREAM MULTIEMEDIA.De [beter is er niet.}

 

Dream lekker verder... :D

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: metoo
De dvi aansluiting van de dm800/8000 geeft volledig hdmi signaal door incl audio
En dat is al zo vaak uitgekauwd


Bij mijn weten heeft een dvi aansluiting geen digitale audio, en zou je dus een optisch kabel er bij moeten hebben, ook volgens deze site, http://www.elektronica-***geen-reclame***/uitleg%20over%20hdmi%20en%20dvi%20kabels.htm maar als ik het van jouw goed begrijp zou je als je een kabel 'dvi naar hdmi' heb je audio ook gelijk digitaal op de tv hebben.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: metoo
We hebben het dan ook niet over een dvi aansluiting, we hebben het over hdmi op de DM800/8000 die loopt over een dvi stekker.


Ik kan dat bij de specs nergens vinden dat er ook audiomee loopt over de dvi, waar heb jij dat zien staan?

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: metoo
De dvi naar hdmi kabel zit er standaard bij.

We hebben het dan ook niet over een dvi aansluiting, we hebben het over hdmi op de DM800/8000 die loopt over een dvi stekker.


Loopt beeld en geluid dan wel synchroon of krijg je veel lipsync problemen hiermee?

Gr. Paul.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naze1975
Origineel bericht van: metoo
We hebben het dan ook niet over een dvi aansluiting, we hebben het over hdmi op de DM800/8000 die loopt over een dvi stekker.


Ik kan dat bij de specs nergens vinden dat er ook audiomee loopt over de dvi, waar heb jij dat zien staan?


Ik heb nergens beweerd dat het in de specs staat.
Ik heb hem sinds april ofzo, het werkt prima, ik heb geen lipsync problemen gezien.
Hier op s4all in de dreambox sectie kun je er ook genoeg over vinden.

Hier staat het ook wel goed beschreven:
http://www.dream-multimedia-tv.de/board/thread.php?threadid=8276

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de IPbox zowel financieel als leverbaar, de beste oplossing op dit moment, de topfield begint te happeren. alleen bedankt voor de reacties.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...