Ga naar inhoud


verschil tussen rb6 en rb7


Gast

Aanbevolen berichten

zit hier met een probleempje kan rb7 cards wel goed programmeren en als ik rb6 cards probeer krijg ik foutmeldingen wie oh wie helpt mij van dit probleem af confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


rb7 is meestal voor een 1pic op een kaart rb6 is voor een 2pic kaart ,haal je de 2piccen ervan af en programmeer je ze afzonderlijk moet je rb7 als file gebruiken een rb6 file is als je programmeer op de 2pic kaart terwijl dat de pic erop blijft zitten ,eraf halen en afzonderlijk proggen is altijd beter succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is duidelijke uitleg maar op de kaarten die ik gebruik zitten geen pics op zijn gold en orginele cards.heb al een partij progjes gedownload maar zit niks tussen waarmee ik hem kan programmeren via gold140 frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Als je programmer RB6 aangeeft moet je dat ding rap weer naar je leverancier brengen hij moet bij goldcard, goldwaver, piccard altijd RB7 aangeven. Kan een fout in de programmer zijn komt weleens voor <P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator News & Information

Link naar reactie
Delen op andere sites

geeft ie dat ook aan bij orginele kaarten dan???zijn dat ook rb7`s of zijn die juist rb6`s krijg er op deze manier eigenlijk niet veel hoogte van is orginele kaart en die geeft rb6 aan als ik hem in de programmer doe mijn goldcart geeft wel rb7 aan en dat is absoluut geen probleem om te branden confused.gif" border="0 heb het idee dat het ingewikkelder is dan ik denk of het wordt te moeilijk uitgelegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar word het verhaal al anders van. <P>De naam van je programmer zegt het al het is een goldprogrammer kan geen orginele kaarten aan. als je die wil uit lezen of wilt proggen dan heb je een programmer met PHoenix-mode nodig.<P>Groetjes <P>Moderator News & Information Sat4all™

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo nog even een laatste reactie op mijn vraag en de antwoorden die ik kreeg:Volgens de gebruiksaanwijzingen bij de goldprogrammer en het gold140 progje kun je wel degelijk rb6 kaarten branden.Alleen is mij dus niet duidelijk hoe .Volgens de fabrikant moet je op hun pagina 3 zipfiles downloaden maar die files staan er niet.Er bestaat volgens hun dus wel degelijk een manier om met de goldprogrammer rb6 kaarten te maken.Of is mijn engels nou van dien slechte kwaliteit dat ik het compleet verkeerd lees.maar iedereen bedankt voor de reacties en ben al op zoek naar een phoenix programmer (die haast niet te krijgen zijn)als ik over het web speur. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik bij het lezen hier ook nog mis is dat bij het programeren m.b.v. Gold140 GEEN loader gebruikt moet worden. De software bevat z'n eigen loader.<P>Sonic-XL,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...