Ga naar inhoud


Systeem DVD voor Acer Extensa 5220 gezocht !!!!!


bulldog_bob

Aanbevolen berichten

Wie o wie kan mij helpen aan de systeem recovery dvd voor mijn notebook van Acer type Extensa 5220.Deze notebook heb ik via Tele2 ( was een actie ).Ik heb het recovery deel op de harddisk niet meer , maar helaas ook geen backup dvd.Deze backup voor een recovery kan gemaakt worden met de notebook zelf ( heeft Acer een backup progje voor ,op de notebook zelf ).Ik heb deze backup wel willen maken , maar progje gaf toen een foutmelding en stopte ermee.Ik dacht toen , ach dat komt nog wel een keer ( nooit meer aan gedacht natuurlijk ).Acer vraagt 60 Euro voor de recovery dvd's , wat ik wel een beetje veel vindt.Dus als iemand mij hiermee kan matsen , dan graag.Kosten voor DVD's en verzenden zijn natuurlijk voor mijn rekening.

 

Alles graag via pm.

Alvast hartelijk dank.

DM7000s - DM500s - VU+ Duo met 250 GB HDD - WaveFrontier T90 + emp 8/1 - Rotor met 80cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb hetzelfde probleem gehad met de Acer desktop, vondt 60 euro ook teveel.

Je kan gewoon een dvd van windows pakken en je orginele key gebruiken. Ben je ook gelijk van die xtra overbodige software af van Acer.

 

Eventueel missende drivers kan je zo van de Acer site plukken

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er nu Windows XP op draaien , maar heb nu prblemen met het toetsenbord.De indeling klopt nu niet meer.De toetsen die met de fn toets samen een andere functie krijgen zijn nu de standaard functies.Ik heb hier nog geen oplossing voor gevonden.Heb al wel geprobeerd met US en NL indeling , maar geen succes.

DM7000s - DM500s - VU+ Duo met 250 GB HDD - WaveFrontier T90 + emp 8/1 - Rotor met 80cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier nog wel een Vista recovery DVD voor een Aspire 9300, laatst,met succes, op een Fujitsu Siemens gezet als probeersel.

De F.S. draait al maanden als een zonnetje, krijgt ook de updates, maar worstelt alleen met een identiteitscrisis; hij denkt dat hij een Acer is smile

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...