Ga naar inhoud


warm


Gast

Aanbevolen berichten

hoop dat ik het deze keer wel in het goede forum plaats.<BR>in de nokia 9602s is de goldcard binnen 2 uur krom getrokken en maakt geen contact meer<BR>de kaart was nieuw en dus ongebruikt .<BR>pas dus op is zomaar een hoop geld naar de kl**e. groeten manta01<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een kaart met chippies er bovenop is dan wel niet zo mooi maar wel een stuk veiliger. want<BR>voor het zelfde geld heb je nog veel meer schade. ff oplette volgende keer. suc6<BR>en of dit het goede forum is? ik tweifel.<BR>GAROETUH SPJ<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

verkeerde forum maar tot daar.ik heb er geen problemen meer.<BR>de mijne gaat nog in mijn ci maar is ook al een beetje krom getrokken.Krijgt wel zeer warm die dingen.Moest meer afkoeling kunnen krijgen.Als goldcards smelten zullen de originele ook wel doen zeker?<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Manta heefd geen goldwafer, gisteren avond moest hij er nog een aanschaffen en waarschuwde ik hem voor het kromtrekken. 2 minuten later stond deze toppic er. Inderdaad nog op de verkeerde plaats ook.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop een ventilator en bouw die in jouw ontvanger te verkrijgen be de electonica boer .<BR>Ge hebt ze in het groot en het klein en als het echt klein moet zijn neem je gewoon een prosesor cooling die zijn echt klein en 12 volt.Groeten smile.gifsmile.gifsmile.gif<P>Oja en telt voor jouw ook gelieve bij je volgende posting in het juiste forum plaatsen anders word het hier een wareboel!!<BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 18 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je maakt inderdaad nog minder vrienden door te posten in het verkeerde forum.....<P>Wafers die krom trekken lijkt mij voor ons toch geen nieuws en info meer en had dus zoals ik het begrijp voor deze gebruiker ook niet meer hoeven te zijn omdat alles al in de chat kenbaar was gemaakt....<P>Lijk nu echt een scheidsrechter...weer een gele prent voor een gebruiker....<P>Nogmaals de uitleg voor alle gebruikers....<P>Wij doen dit echt niet voor onze plezier of om jullie te jennen. Reden is dat dit board met zijn, nog steeds stijgende, aantal gebruikers zoveel dataverkeer generen dat we deze weet ternauwernood hebben kunnen verkomen dat deze site werd "opversiert" door banners. Voorwaarde is wel dat een ieder geen berichten gaat posten die al meerdere keren zijn gepost en waarvan het antwoord al dus velen malen op het board staat, mensen posten in het juiste forum en duidelijke vraagstelling hanteren. <P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...