Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Henk, in een woord: GEWELDIG

Laat je inderdaad niet afschrikken door die enkele gefrustreerde types die er nu eenmaal zijn. Een zeer grote groep gebruikers zal ongetwijfeld dit besluit enorm waarderen.

Nu hoef ik straks niet meer het forum door te spitten op zoek naar de laatste versie en weet ik altijd wat de laatste versie is. Thx!

Keep up the good work!

• Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Hier ben ik het volledig mee eens. Maar al te snel wordt al er iets tegen zit onvriendelijk gedaan over een bepaald programma en/of hulpmiddel. Men vergeet dan dat de makers er heel wat van hun kostbare vrije tijd in hebben gestopt.

Dus nogmaals HULDE aan de makers van deze settingslijsten.

Ik werk met: Dreambox 8000, Maxplus 2100S+ of DVB/Dream DVB met TBS 6921 kaart, Prof Revolution S2 8000 en 88cm Triax schotel met een quad 0.3 Invacom LNB.

Geplaatst:

Hoi Henk,

Ik heb je kanaallijst erin gezet maar met name in het HD bouquet heb ik heel veel dingen staan met: "n/a" en als ik er heen zap geeft hij "DVB service" maar geen beeld. Tevens krijg ik bij een aantal kanalen "Tune failed" terwijl anderen goed werken op dezelfde sat. Enig idee wat hier mis is?

Geplaatst:

Bij mij is het allemaal n/a , frown

Ik zal vast wel iets verkeerd doen , moet ik soms de " satellites" xml nietr mee laden?

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Geplaatst:
Origineel bericht van: Satlook
Bij mij is het allemaal n/a , frown
Ik zal vast wel iets verkeerd doen , moet ik soms de " satellites" xml nietr mee laden?

n/a - not available, oftewel je krijgt geen lock op die zender

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Ik had eerst de settinglijst met een manual intall (de .tar.gz file) geinstalleerd. Na het inschieten met Dreamboxedit werkt het goed. Op een paar kanalen na. Zo staat Sky premiere UK er volgens mij 2 keer in; 1x goed en 1 die niet werkt. Ook Sky UK screen HD 2 werkt niet. Ik denk dat dat nog de oude frequenties zijn? Misschien kan Henk er in de toekomst nog eens naar kijken.

Ik ben op die kleine puntjes na helemaal blij. Thx Henk.

Geplaatst:
Origineel bericht van: -Neo-
Zo staat Sky premiere UK er volgens mij 2 keer in; 1x goed en 1 die niet werkt. Ook Sky UK screen HD 2 werkt niet. Ik denk dat dat nog de oude frequenties zijn?

Het lastige is dat op 28.2 het de gewoonte schijnt te worden om zenders welke niet uitzenden helemaal "uit" te schakelen op de transponder, zodoende lijkt het net alsof de zender helemaal weg is.
Dit doen ze natuurlijk om de bandbreedte te kunnen gebruiken voor andere zenders, maar maakt het voor mij lastig met het maken van de lijsten.
Zodoende probeer ik in de bouquetten ervoor te zorgen dat hier alleen werkende zenders in staan, dat in de totale lijst lege ferequenties staan is dan niet altijd te voorkomen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen