Jump to content

theparasol

V.I.P.
  • Content Count

    8,272
  • Joined

  • Last visited

About theparasol

  • Rank
    Sat4all verslaafd
  • Birthday 11/30/1974

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Slagharen

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Je moet ook niet tegen de wind in gaan staan zeiken
  2. Daar zullen de griekse kijkers mee in hun sas zijn. Ik hoop voor ze dat dit allemaal voor hetzelfde maandelijkse bedrag te bekijken valt.
  3. Je moet ethaanzuur niet te sterk verdunnen als je het voor de onkruidbestrijding inzet. En een goed moment uitkiezen want regen verpest je snode plannen.
  4. Nu nog maar een dikke week wachten en dan kan dit topic ook weer toegevoegd worden aan het archief Als het bij cd weggaat: prima. Ik kan altijd nog via dplay gaan kijken maar ik weet nu al dat het me geen 4 euro per maand waard zal zijn. Wat wel weer irritant is dat ik via verschillende apps de content moet ontsluiten. Voor mij niet onoverkoomlijk hooguit irritant maar de directie zal weer flink gaan stuiteren hierzo Waar gaat dit op aan... Heb je straks videoland, netflix, disney+, canaldigitaal en dplay nodig om al je content te ontsluiten?!
  5. Iedereen is tegenwoordig zo gewend aan het comfort van een eigen mening bubble. Maar ik hoor nog steeds graag de mening en argumenten van anderen, hoe gekleurd ook want hierdoor krijg ik uiteindelijk zelf een betere beargumenteerde eigen mening.
  6. Even een update. En deze ronde even een koude én warme douche voor canaldigitaal! Ik had geschreven dat ik contact had gezocht met canaldigitaal over die zenders als ITV en ZDF die wel in de App en de livetv via de webbrowser zaten maar die dan weer niet te abonneren bleken te zijn. Ik was niet tevreden over het afhandelen van mijn vraag want de medewerker die ik sprak wist duidelijk niet waar zij het over had en gaf een ontwijkend antwoord en vroeg direct daarop of ik nog een andere vraag had. Ik had als klant gehoopt dat op dat moment even doorgevraagd zou worden bij iemand met kennis op dat punt. Ze had er zelfs later op terug mogen komen met een mailtje oid. Helaas niet. Het leek wel of de insteek was: ik handel elke vraag op stuit af en doe wat ik kan en wat ik niet weet bluf ik maar of geef ik zelf een fantasie antwoord wat logisch klinkt. Voor mij dus balen op dat moment: daarvoor bel ik dus niet, ik kan zelf ook wel op hun website zien dat vol en bomvol deze zenders niet gaan vrijschakelen! Daarop kreeg ik een klant tevredenheids email in mijn inbox en daar heb ik chagarijnig als ik was gewoon aangegeven dat ik niet tevreden was met de geboden hulp. Ik werd daarna in twee dagen tijd zowaar 3 keer gebeld op mijn mobiele nummer. De derde keer was ik er op tijd bij en zat ik niet in een vergadering. Enfin, de vrouw aan de lijn hoorde mijn grieven uitvoerig aan en wist me in tegenstelling tot haar voorganger zeer veel details te verklappen. Echt iemand die uit ervaring en met daadwerkelijke kennis sprak. Daarnaast gaf ze aan dat ze de voor hun nieuwe grieven en verbeterpunten mee zou nemen. Sterker nog ze gaf aan dat ze de app zelf ook gebruikte om te kijken en ze ging zelf ook onderzoeken of ze die nieuwe issues kon reproduceren. . Kortom ik heb zo'n beetje de hele waslijst aan issues en opmerkingen die ik persoonlijk had met de app tot nu toe kunnen doornemen met haar. Ze bedankte mij oprecht voor mijn nieuwe voor hun waardevolle input en ik kreeg als klant echt gevoel gehoord te zijn: In een woord: geweldig! Nu even terug naar die zenders als ITV en ZDF: Canaldigitaal heeft die in de App zitten omdat ze hopelijk op niet al te lange termijn dat soort kanalen kan gaan aanbieden. Uiteraard was het een rechtenkwestie maar daar zijn ze dus op dit moment mee bezig. Als dat afgerond is kunnen we ook per app van dat soort kanalen gaan genieten.
  7. Ik wacht wel geduldig de ontwikkelingen af. Als ze toch besluiten om een optioneel pakket tegen meerprijs aan te bieden voor dit soort zenders ben ik best bereid om daar voor te betalen. Omdat deze zenders nu al beschikbaar zijn in de keuzelijst van de app zal dat wel niet meer te lang op zich laten wachten.
  8. Precies, zolang er geen tak op je test kan vallen als je op de wandelpaden loopt blijf er dan met je fikken vanaf met je "beheer". Gewoon de natuur zijn gang laten gaan is veel mooier, goedkoper en zorgt voor flora en fauna diversiteit.
  9. Dan is het totaal onlogisch om dat soort kanalen zonder rechten toch op te nemen in het overzicht van beschikbare kanalen. Geen enkel team developers doet zoiets zonder dat daar een request of usecase voor is. Wat natuurlijk wel kan is dat dit in de toekomst mogelijk gaat worden immers ziggo en kpn doen en hebben dit ook. Maar dan is het nog onlogisch om dat nu al te tonen in het overzicht. Update: Inmiddels gebeld met canaldigitaal servicedesk. Daar kon men mij ook niet van meer info voorzien. Er was geen app only abbo waardoor ik het kon ontvangen alleen met een schotel zou het te zien zijn. Op mijn vraag waarom het dan ook in de app beschikbaar was als ik er op zocht en vervolgens een melding gaf dat het niet te bekijken was kon de dame me geen antwoord geven. Misschien in de toekomst. En dat was het dan weer...
  10. Bezopen of niet, het is een uitkomst in mijn geval waar ik op mijn huisadres inmiddels geen schotelopstelling meer heb. Zelfs als zo'n service 5 euro per maand extra kost dan neem ik het af puur om de eenvoud van bediening, verrijking aanbod en stroombesparing. Ik ga dus geen schotel + receiver optuigen enkel voor de FTA kanalen die we heel af en toe bekijken.
  11. Als ik bv zoek op ZDF of ITV krijg ik dat te zien in de canaldigitaal App. Als ik vervolgens de zender wil bekijken dan volgt een mededeling dat ik contact moet opnemen om mijn abonnement aan te passen. Echter ik kan nergens op de website van canaldigitaal vinden welk soort abonnement dit soort zenders vrijschakelt. Het enige alternatief lijkt bomvol maar daar staan deze zenders ook niet bij vermeldt. Heeft iemand deze zenders wel beschikbaar in de app? zo ja met welk abonnement?
  12. Ik kijk er totaal niet vreemd van op. Zo werkt het systeem toch immers in Amerika? Laten we blij en dankbaar zijn dat hier in Europa een ander systeem hebben geadopteerd met zijn allen.
  13. Ik zwaai ze met alle plezier beiden uit. Fox zal ik geen traan om laten en discovery vindt ik jammer maar dat doet even zeer maar dat gaat wel weer over. Bottom line is dat ik een gloeiende pesthekel heb aan afdwingen zoals het nu gedaan wordt door de content providers. Dan maakt het mij niet meer uit of het om veel of weinig geld gaat maar puur om het principe. Zelfs als ze dan het conflict zouden bijleggen zou ik die content partij wieberen omdat ik er domweg geen zaken meer mee zou willen doen. Maar goed, dat is iets wat ik persoonlijk zou kunnen doorvoeren maar zakelijke gezien uiteraard een onverstandig besluit immers van principes rookt de schoorsteen niet.
  14. Wat heel goed kan is dat de capaciteit van je provider te kort schiet. En dan bedoel ik niet de connection tussen jou en je provider maar de exchange tussen diverse datacentres. Er kan nl een keuze gemaakt worden door bv minder bandbreedte af te nemen voor exchanges met datacentra naar bv buitenland. Als die bandbreedte ondermaats is ttv piekbelasting dan merk je dat uiteraard. Oimgekeerd kan uiteraard ook of een combinatie van beiden. Maar zonder inzage in de technische details kan je er feitelijk niets zinnigs over zeggen en blijven het suggesties. Maar wel vervelend en irritant want je doet er als klant helemaal niets aan maar de irritatie duurt voort.
  15. De game is idd virtueel maar het gedrag van het spel ontwikkelt zich op basis van echte modellen waar de gespeelde ziekteverwekker zich ook aan conformeerd. Daarnaast kan elk land zijn eigen maatregelen treffen (wat je als ziekteverwekker niet in de hand hebt) en dat heeft ook weer invloed. Zelfs gedrag van de mensen zelf is gemodelleerd. Zo kun je spelen met instellingen waar mensen smetvrees hebben en met ieder kuchje de dokter platlopen of dat ze totaal niet wassen en en medici wantrouwen (antivaccers zijn aan de macht). Er worden ook tal van vaak grappige newflashes getoont die verrassend actueel zijn maar een enorme impact blijken te hebben op gedrag van mensen en verspreiding van de ziekte. Ben benieuwd wanneer ze de nieuwe spel element toevoegen zodat je het uit de rol van de mensheid tegen de ziekteverwekker kunt spelen ipv nu enkel uit de rol van diverse ziekteverwekkers.
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy