Ga naar inhoud


PLI Jade. Bestandsgrootte hd opname bepalen


Artist

Aanbevolen berichten

Hoe en waar kan de bestandsgrootte van een opname ingesteld worden. Op mijn "oude" 7020 kon ik aangeven hoe groot de .ts bestanden moesten worden 1,2 4 GB...maar ik kan dat onder Enigma 2 nergens vinden. Iemand een idee/oplossing?

You can get anywhere in 10 minutes if you drive fast enough.

 

P.S. Alles werkt hier PLi ma

DM800(0)- Visiosat Bi-satellite H1/A1/A2/A3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op zich is het wel jammer aangezien je op deze manier een makkelijkere scheiding kon gaan maken bij het branden op dvd van deze opgenomen bestanden. Nu moet het eerst met een videobewerkings pakket worden bewerkt om vervolgens gebrand te worden. Zouden er slices van 2GB bestaan dan was het handig om met ConvertX2DVD deze .ts bestanden direct naar DVD over te zetten zonder enige bewerking....vandaar mijn vraag smile

You can get anywhere in 10 minutes if you drive fast enough.

 

P.S. Alles werkt hier PLi ma

DM800(0)- Visiosat Bi-satellite H1/A1/A2/A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Artist
Op zich is het wel jammer aangezien je op deze manier een makkelijkere scheiding kon gaan maken bij het branden op dvd van deze opgenomen bestanden. Nu moet het eerst met een videobewerkings pakket worden bewerkt om vervolgens gebrand te worden. Zouden er slices van 2GB bestaan dan was het handig om met ConvertX2DVD deze .ts bestanden direct naar DVD over te zetten zonder enige bewerking....vandaar mijn vraag smile


Nee, dat had sowieso niet gewerkt.
De pmt zit alleen in het eerste deel. Volgende delen kon je dus niet op zich staand gebruiken zonder handmatig pids op te geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...