Gast djkolk Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 Hallo allemaal, Ik heb een kleinprobleempje dat ik de Plicons van canaal digitaal niet zie in osd maar wel in de epg. Ik maak gebruik van de Pli jade image en heb bij gebruikersinterface instellingen aangegeven dat ik ze wel zou willen zien. groetjes DjKolk.
Gast Jan25 Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 Je moet ook een PLi skin gebruiken welke dit aan kan.
Gast djkolk Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Hallo Jan, Ik maak gebruik van de de Dark mediaPli skin, ik heb ook al de andere standaard meegeleverde skins geprobeerd met hetzelfde resultaat. Kan ik ergens terugvinden met welke skin het wel zou moeten werken ? Alvast bedankt, DjKolk.
Gast Jan25 Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Via het download menu een skin downloaden waar icon bij staat zoals bijvoorbeeld. MediaPLicon 8 bit. Suc6
maja Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 De X-line skin vind ik persoonlijk de mooiste skin. In deze skin komt de plicon ook mooi te staan. Even downloaden en er in zetten.
Gast djkolk Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Hallo allemaal, bedankt voor de hulp, het is gelukt met de x-line skin. groetjes DjKolk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen