Unetwork Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Mocht deze vraag al eens gesteld zijn dan excuses hiervoor. Ik heb net een nieuwe home HiFi gekocht en de optische kabel aangesloten maar wat ik ook probeer krijg alleen geluid via de HDMI op mijn LCD TV Ik gebruik Nabilo image. Alvast bedankt voor jullie tip Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
hemertje Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 ik heb nooit iets speciaals hoeven doen om via optisch out geluid te krijgen, zowel in men eerste dm7000 (E1) en andere boxen (E2) die ik heb gehad... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Unetwork Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Geplaatst: 30 november 2008 Raar ik krijg er geen geluid uit, zelfde kabel op mijn 7020 is er wel geluid via optisch EDIT Ben gewoon een stomme oude L*L had de kabel dus van mijn 800 naar mijn 7020 lopen... Excuses ik ga weer ff naar school Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen