Unetwork Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Geplaatst: 6 december 2008 Bedankt Satje07 voor je duidelijke uitleg en bijlage (daar zocht ik ook nog naar) Groetjes Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Satlook Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Citaat: Dus met e2 kan je dus vele fix schotels toevoegen maar niet in combinatie van een draaibare Daar gaat mijn beschrijving ook over, ik heb zelf ook 3 vaste incombinatie met 1 draaibaar , en Enigma2 . Want ik heb een dream 800, en bij mij werkt het ook prima. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Unetwork Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Geplaatst: 6 december 2008 Volgens mij spreek je in jou beschrijving over LNB 0 en dat bestaat niet in E2 vandaar de opmerking hierboven.... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Geplaatst: 7 december 2008 Alles werk en mijn dank, maar nu nog een (wellicht domme) vraag: Waarom doen een aantal kanalen het niet bij de settings? Sky Italie doet het op mijn 7020 perfect ook pakket Sex View maar de 800 geeft een mededeling afstem probleem..wat doe ik fout? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Roodkapke Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 Waarschijnlijk niets. Even opnieuw scannen, dat lost vaak het probleem op. PLinux member
Unetwork Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Geplaatst: 7 december 2008 Nee hoor bij scannen vind die juist op de Hotbird vele kanalen niet, ook handmatig een transponder scan gedaan, maar vind 0 komma 0 Blijf het gewoon een zeer vreemde zaak vinden dat Enigma2 en zo'n dure box gewoon de helft van de zenders niet vind terwijl de 7020 alles gewoon snel en goed vind... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Geplaatst: 7 december 2008 Zit nu net handmatig de juiste frequentie erin aan het zetten en bij signaal meting krijg ik NUL op requisitoir..is dit een bekende bug? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Satje07 Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 Probleem zit hem meest in de diseqc schakelaar. er is er een van een bekend duits merk die het goed doet maar veeeel duurden al een schakelaar van EMP-Centauri kost rond de 10 € en geeft geen problemen DB 800. Stomme van het ding alleen is dat ze niet aangeven wat diseqc 1 is vandaar de lage prijs misschien. suc6 Ed Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120 75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13 Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920 ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)
Unetwork Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Geplaatst: 7 december 2008 Nu dan kan ik het hier in Macedonië dus vergeten. Iemand anders vertelde mij een andere LNB te nemen. Ik vind dit allemaal wel erg raar worden dat niemand van te voren deze bug heeft vermeld..ook voor de prijs die ik ervoor betaald heb had ik wel verwacht minimaal een 90% van de zenders en transponders te kunnen lezen...mijn oude nokia 9500 ontvangt alle zenders en dat is nog techniek van een heleboel jaren terug! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Rickske Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Ik krijg het ook niet voor elkaar.. Als ik zap naar Sexview pakket dan blijft het zwart.. 0,0 beeld?
Satje07 Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Bug is dacht ik wel bekend bij de DB 800, kunt het op de meeste forums lezen. in combinatie met niet chinese lnb,s heb je geen last meer hiervan, hij scant hier gewoon alle kanalen met deze schakelaar, als je in mijn favorites lijst kijkt zul je zien dat kanalen van verschillende satellieten gewoon door elkaar staan, dit geeft geen problemen hier. Neem aan dat je familie in holland hebt, die zo,n schakelaar kan opsturen google maar op regio*ebshop daar hebben ze deze schakelaar die goed werkt. Suc6 Ed Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120 75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13 Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920 ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)
Unetwork Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Geplaatst: 8 december 2008 dus als ik het goed begrijp moet ik al mijn LNB's gaan vervangen? En ook nog mijn DisEq switch? Mocht dat zo zijn is het wel een hoop werk.. Je mag mij ook de merknaam noemen want dat is hier toegestaan Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Satje07 Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Merknaam had ik reeds genoemt; de lnb,s hoef je niet te vervangen maar er worden veel lnb,s verkocht met s/r 0.1/0.2 van rond de 10 euro die na een half jaar nukken krijgen (of al stuk zijn voor ze moeten werken) i.s.m. de 800 heb je dan echt een probleem daar hij m.i. snel in de stress raakt. Met knappe spullen is het voor mij een goede onvanger die doet wat ie moet doen. Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120 75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13 Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920 ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)
Unetwork Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Geplaatst: 8 december 2008 Ik ga wel even kijken via vrienden, ik had even de naam niet gezien maar ik wil wel meer keer niet goed kunnen lezen.. Bedankt voor de tip...ik ga ermee verder Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Geplaatst: 15 december 2008 Alles nu voor elkaar en heb hier een andere DiskEq erop staan nu werken de kanalen wel weer. Allen bedankt voor de hulp... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen