Ga naar inhoud


seca files


Gast

Aanbevolen berichten

Wij kan mij helpen?<BR>Ik heb een Philips DST5816 met een Gold*Card Pic programmer. Welke files is ook download en programmeer de Philips houd er steevast na een paar minuten mee op en vraagt dan of ik de smartcard in de kaartlezer wil stoppen. Wij weet wat er bij mij fout gaat en heeft misschien een oplossing. Ik ben nog vrij nieuw in deze materie. <BR>Bvd Willy

Link naar reactie
Delen op andere sites


je hebt niet de goede files. Kijk eerst eens de postings door, er is al heel wat over gevraagd de laatste maand, en ook beantwoord. Als je er dan nog niet uitkomt, weet ik wel een adresje<P>suc6<P>Nitwit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie Niwit. <BR>Ik heb inmiddels files gevonden die niet uitvallen. Ik weet inmiddels dat ik Secabox bestandjes moet hebben. Het is echter voor mij op voorhand moeilijk te zien of ik de goede heb. Als je daar een antwoord op hebt hou ik me aanbevolen evenals voor het adres dat je misschien voor me hebt. <BR>Ps. op de bestanden die ik nu heb werken de T2, de X en XX niet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook voor je T*q probleem hetzelfde antwoord als Nitwit je al gaf, lees de forums even door. Op het S*ca forum en het Overige Receivers forum zul je een hoop berichtjes tegenkomen mbt de S*ca embedded decoders zoals die DST5816 die jij hebt en de problemen die ze momenteel hebben met de Spaanse kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...