Ga naar inhoud


Hoe kan je meerdere Providers bijelkaar voegen.


Gast

Aanbevolen berichten

Beste Lezer,<P>Sinds kort heb ik een Humax en een goldprogrammer. Ik kan al diverse kaarten proggen, maar dat kan ik alleen met bestaande files van anderen. Wat ik graag zou willen weten is hoe kan ik een eigen EEprom file maken met meerdere providers zoals Zee-TV en Nova en andere providers.<P>Oke ik ben al zover dat ik de Eeprom.hex (met EEpromedit2.80) kan maken maar dan moet ik de PIC file maken die hierbij hoort hoe moet dat nou weer.. Is er iemand ervaren genoeg die hierop een antwoord kan geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste donkyking,<P>Bij een bepaalde Picfile hoort een bepaalde<BR>eepromfile. Dus ik zie niet de noodzaak om de picfile aan te passen.<P>Als je dit toch wil dan zul je eerst eens moeten gaan studeren hoe het coderingssysteem werkt.<BR>Daarna moet je je eigen maken met het proggen van pics en het schrijven van software voor de pic.<p>[ 22-04-2001: Message edited by: Zeeman ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dat is misschien wel waar, Dus stel dat ik een goed werkende pic file en een goed werkende eeprom file en deze werken maar voor 1 provider. Hoe kan ik dan een tweede provider toevoegen? Zoals je wel kan zien gaat het mij meer om het vak te leren.. dan een file te kopieren en op de kaart te zetten.. want de juiste files kan ik hier en daar wel vinden..<P>Dus wat ik wil is eigenlijks om de Irdeto eeprom file van Postic die hier te vinden is op Sat4all voor de provider Zee Tv. updaten naar een file voor meerdere providers inclusief Zee TV, Nova/hellas, Stream enz..<P>Weet iemand misschien hoe je dat kan doen..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Wiz,<P>Heb jij dan een werkende Eeprom en Pic file waar Zee-TV en andere providers samengevoegd zijn zodat je meerdere providers op 1 GW kaartje kan zetten..??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan niet zomaar prov. samenvoegen op een GW. Zee moet apart net als PWld enz. De HumCam is geen AllCam, zie maar in het Hum-forum...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...