Ga naar inhoud


Hoi Hoi--- Telecinco--- Otra vez en D+


yamani

Aanbevolen berichten

Voor de liefhebbers:

 

Telecinco is weer terug op Astra 19e

 

Freq: 10788v

22000 5/6

 

laughlaughlaughlaugh

I HaVe A DrEaM, oNe DaY, EvErY ChAnNeL WiLl Be FtA

 

Martin Receiver King.

 

Dreambox 8000HD- Se -openPLi

-Azbox Premium+ PVR.RTi Core v1.0 Enigma 2

-Xtrend ET-9000 -OpenPLi-2.0-beta-et9000-20110525_

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu word het heel interesant om toch een abonnement te bemachtigen. Maar ik was in november in spanje en ik spreek redelijk goed spaans, maar ik kreeg het niet voor elkaar!! ze willen maar steeds met een monteur komen en dat soort gekke fratsen en ik wil gewoon een kaartje voor de Astra 1 positie. Heeft iemand nog een idee hoe ik dit aan kan pakken?

 

groet,

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

het beste zal zijn via een bekende in spanje die dat laat uitvoeren dat er een monteur langs komt.

Of een kaart overnemen van een bekende ??

 

Jammer dat het zo moeilijk ligt met buitenlandse pakketten.

 

Maar hier zijn ze er ook weer blij mee in huis met de verkregen kanalen en nu La Sexta nog ......

 

 

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat adres is niet moeilijk, mijn ouders wonen er, en mijn vriendin woont op papier bij mijn ouders nog in (ze zijn wat traag met overschrijven van spanje naar nederland) dus dat is het probleem niet.

 

Maar ik begrijp dus goed dat jullie ook allemaal een ontvanger hebben en die ergens in een hoek of op zolder ligt? want dan ga ik dat gewoon doen. Het gaat mij er om, dat het kaartje het gewoon doet bij mij in mijn SAB Ultimate HD of mijn dreambox.

 

Niet dat ik nog een keer een reciver in huis erbij krijg, vandaar.

 

groet,

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn nou de programma's waar jullie zoal naar kijken op TVE1, La2, 3, cuatro, 5, sexta?

 

Op de Nederlandse zenders weet ik zoal wel de successen (ik hou zeker niet van alles maar Boer zoekt vrouw, Blik op de weg, Villa Felderhof, Spoorloos, Opgelicht, TV show op reis, Kassa, Peter R de Vries zijn toch wel de kijkcijferkanonnen, afgezien van sport natuurlijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: harry37
Wat zijn nou de programma's waar jullie zoal naar kijken op TVE1, La2, 3, cuatro, 5, sexta?

Op de Nederlandse zenders weet ik zoal wel de successen (ik hou zeker niet van alles maar Boer zoekt vrouw, Blik op de weg, Villa Felderhof, Spoorloos, Opgelicht, TV show op reis, Kassa, Peter R de Vries zijn toch wel de kijkcijferkanonnen, afgezien van sport natuurlijk).


Hi Harry37,
De successen op deze spaanse zenders zijn zowat dezelfde als op de soortgenoten van andere landen: mira quien baila, cuéntame como pasó, gente, pasapalabra, esta no es el noticiero, password, af en toe een goede voetbalmatch, etc... kortom alles wat je hier ook voorgeschoteld krijgt maar......in het spaans en een héél stuk frivoler....leuk om naar te kijken dus, als je het spaans onder de knie hebt tenminste!

Chaoooooooo,
Chuli
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...