Ga naar inhoud


Humax IRCI 5400 Irdeto


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een Humax 5400 aangeschaft, (inderdaad met een embedded irdeto slot).<BR>Met ICprog en Winphoenix een wafergoldkaart geprogt, maar de Humax wil niet happen.<P>Eigenlijk zou die goldcard die nu Irdeto emuleerd gewoon moeten werken?<BR>M.a.w. mis ik nog iets? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,<P>Als je van Ana+ naar PW wilde overschakelen dan moet je de kaartje ff eruit en weer erin steken pas daarna werkt ie wel (Moet wel de goeie file voor je Hum-Patch hebben anders werkt ie niet (Nee ik heb er zelf geen file voor/En moet ie wel gepatch zijn voor de PW kanalen) !!!<P>MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,<P>De humax 5400 interne cam kan p*w en c* niet aan op een kaart. (als iemand wel files hiervoor heeft ben ik er benieuwd) Gebruik de v35 files, en pas ze met eepromedit aan op c card, coco 03 82 00 17 01 17 02 17 03 17 04 00 00 47 45 52 , en natuurlijk de juiste keys invullen, deze zijn te loggen met Walbanger en de juiste chid met masterkey.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@djkahn als je 'n Jupiter1, Jupiter2 of 'n Funcard gebruikt is het wel mogelijk om alle providers op één kaart te houden.<P>Alleen de Jupiter2 kaart kan naast alle providers ook ORF aan de praat te krijgen.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...