Ga naar inhoud


[Qbox HD] video met Enigma 2


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Toxic[Q

Ik heb nog nooit een Dreambox gezien die bij de eerste release versie al zo goed presteerde.


Dat mag ook wel na zo veel uitstel. wink


Citaat:
Het is dus wel veilig om te stellen dat die voorlopig zeker nog niet op de markt komt.

Ron


Hij is te pre-orderen bij Duolabs, levering vanaf 20/12 volgens de website.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat jullie het begin van de Dreambox niet hebben meegemaakt.

Radegast, newcamd en anderen hebben volgens mij de Dreambox groot gebracht en om geen namen te noemen; RonaldD, Rudream, POD en later Gemini, Hydra, Pli....

 

De DGS decoders waren de eerste met dual descrambling en waarschijnlijk de beste hardware zij dachten (verkeerd) dat hun firmware ook goed was tot iemand besliste van de Teams te laten doen om er Enigma in te steken en ik vermoed ***geen-reclame*** daar ook nog geld voor gegeven werd.

 

Niemand op een TD vraagt om Enigma daar de eigen firmware uitermate goed is.

 

De mensen van Reel Multimedia dachten ook dat zij het beter aankonnen maar de firmware voldeed niet, uiteindelijk dan maar een Avantgarde met Kubuntu en een aangepaste VDR versie.

Dat is de goede oplossing de hele Linux ontwikkelaars zitten er nu achter.

 

Dit alles om te zeggen dat die vergelijkingen belachelijk zijn en dat je op zijn minst de kans moet geven aan nieuwe produkten om zich te bewijzen.

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt, maar de eerste anderhalf a twee jaar van de DM7000 was er ook nog geen GBOX en toen werden ze ook al als warme broodjes verkocht als je alle enthousiaste gebruikers op het internet mocht geloven.
het succes van de Dreambox is het hele concept en zeker niet alleen Gbox. Toen ik mijn eerste Dreambox kocht was er geen gbox, geen cccam, geen mgcamd, geen evocamd, geen camd3, maar alleen ROMU. De eerste cardsharing client, gemaakt door iemand die wij ook wel ronaldd noemen. Daarvoor was er alleen een pure emu en dat was scam, waarvan boze tongen beweren dat die door Dream Multimedia zelf gemaakt werd. Als ze dus al succes hadden door emu's, hadden ze dat wel zelf gekweekt:-)
Concurrentie zou Dream Multimedia nog scherper houden en misschien zelfs de prijzen wat naar beneden drukken, maar er is in 6 jaar nooit serieuze concurrentie geweest en dat zal er met de qbox volgens mij ook niet gaan komen.
De eerste qbox is ook kansloos ten onder gegaan. Op zich vind ik dat wel jammer, want een echte gelijkwaardige keuzemogelijkheid zou zeker geen kwaad kunnen.

Ron
Oeps, sorry had dit niet gelezen.
Wat het begin van de Dreambox betreft ben ik hiermee zeker akkoord en ik denk zelf dat gbox of cccam niet het beste is wat we meegemaakt hebben.
En als wij het nu over Ronaldd hebben, ooit liet hij de relook van een eigenwijze sharing overgaan naar Radegast en newcamd en toen ging de zaak bollen en om de geschidenis rond te maken kwam toen Rudbox op de proppen.

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
Origineel bericht van: frullewulle
Hij is al leverbaar. (rechtstreeks van duolabs)
mvg

beta versie

er is trouwens een update...

10/03/2009: Update fixed.

Changes:


- Recovery update.sh script fixed. Ticket #104.
- Fix HDMI - SCART issue. Ticket #76 and #95.
- New busybox-based filesystem.
- Removed unneeded libs.
- Added libcrypto.so.
- Added latest smartcard driver.
- Volume control fixed.

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Origineel bericht van: kjonker1
Is het al mogelijk om CCcam op de boxen te installeren ?


Ik denk dat CCcam op deze box net zo goed zal gaan draaien als op de AZbox ;-)



Gr.Info
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bevindingen van deze box na 1 dag in bezit te hebben.

 

Op zich ben ik tevreden over deze box,alleen ik vind dat ie aaaaalmatichtig traag is met opstarten en het zappen.

 

Maar omdat ie nog nieuw in de kinderschoenen staat doe het helemaal niet slecht.

 

Ik heb op mijn box de nieuwste boot + files staan en de nieuwe blockbuster 7.7(geen vasloper mee gehad)

 

Heb ook al geprobeer een losse CCcam te installeren maar dat wil nog niet.

Prober het later deze week weer eens

 

Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...