Ga naar inhoud


Enigma2 Sifteam is uit!


fdm

Aanbevolen berichten


De telnet regel waar het over gaat moet je er in zetten voor de box boot.

Met deze regel kan je ook het ipadres instellen zo dat je een settings lijst kan uploaden en cams er in kan stoppen.

 

Je het een nulmodem kabel nodig serieel.

neem iets als putty en zorg dat je verbinding hebt.

Zet de box aan den druk dan meteen op ctrl-Z (is even oefenen je moet snel zijn )

Dan kan de regel in gevoerd worden wel even je ipadres aan passen aan je eigen situatie.

 

als die er in staat nog even intikken

saveenv

 

Dan kan je booten en heb je een ipadres

 

Is wat kort wil je meer meten kijk dan even een aantal posten terug die over de usb versie gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren de regel met Putty geplaatst. Nadat je de regel hebt ingegeven, zie je een heleboel informatie voorbij komen en dit stopt niet. Na 10 minuten heb ik de stekker eruit getrokken en de decoder opgestart. Alles is goed verlopen. Als je op de blauwe knop drukt, kan je Kathy panel (of zoiets) kiezen en een aantal cams starten/herstarten. Nu probeer ik de box op mijn server aan te sluiten.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

kan je Kathy panel (of zoiets)

helaas zit er dat bij mij niet in

is wel een adon voor maar dat lukt nog niet helaas

 

 

 

 

 

 

 

Origineel bericht van: fdm
Ik heb gisteren de regel met Putty geplaatst. Nadat je de regel hebt ingegeven, zie je een heleboel informatie voorbij komen en dit stopt niet. Na 10 minuten heb ik de stekker eruit getrokken en de decoder opgestart. Alles is goed verlopen. Als je op de blauwe knop drukt, kan je Kathy panel (of zoiets) kiezen en een aantal cams starten/herstarten. Nu probeer ik de box op mijn server aan te sluiten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat iedereen ineens blij wordt, deze versie is hetzelfde als de USB-Stick release van 10-11-2008. Er zijn nog _geen_ nieuwe versies van. Hij is niet stabiel bij zappen tussen HD en SD zenders, opname op harddisk werkt niet (goed) enzovoort.

 

Het is wel een hele verademing versus de fabrieksfirmware, maar brengt nog niet de verwachte hogere zapsnelheid etc. Alle andere details mbt. deze Enigma2 staan ook in de eerdere thread.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...