Ga naar inhoud


Can't find the MasterCRD Programmer !


Gast

Aanbevolen berichten

Tijdens het starten van DuckMaster 1.0 krijg ik dus een error message dat hij mijn MasterCRD programmer niet werkt..<BR>Alles heb ik goed alleen 1 ding klopt niet, dat ik mijn firmware version moeten updaten naar 1.51 maar ik heb 1.54 gedownload en in de firmware dir. gezet...<BR>Wat moet ik doen?<BR>eventueel Duckmaster opnieuw installeren?<BR>wat was de pass ook alweer? wink.gif" border="0<P>C.E.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,<P>Ik raad je vriendelijk aan om de nwe DMaster-104 met de nwe ini files te gaan gebruiken i.p.v die oude versie1.0 (je vind t bij Soldierx site) !!!<P>kop/plak -Als je wilt die bewaren- de nwe ini files in dezelfde DMaster104 Map en start de progje -Let wel Geen kaartje in de Mcrd progger ok- op en de rest ken je wel neem ik aan?<BR>Tr:Als je de firmware Nog niet naar de v154 geupdate heb moet je maar ff doen ... dan kun je de Mod5 gebruiken -Plz goed lezen anders je stuurt em zelf naar de 7de hemels met een enkeltje- !!!<BR>Om je progger te Update naar de nwe firmware154 kijk ff bij:http://mir.spaceports.com/~nightsdb !!! voor verdere info en download !!!<P>Ps:verwijder eerst de oude versie van DMaster1.0 je hebt t nooit meer nodig en wat betreft die melding zal je geen last meer van hebben wink.gif" border="0<P>MVG<p>[ 25-04-2001: Message edited by: Ari ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt,<P>Maar nu moet ik dus die Firmware versie in de Mcrd laden...<BR>Nou dit probeer ik te doen maar ik krijg de vage error: CPLD device readback value did not match expected value!<BR> <BR>Check de COMport maar ik weet wel 100% zeker dat ik de juiste COM poort gebruik..<BR>Misschien moet ik eventueel op een bepaalde modus zetten... (erasen lijkt het wel te doen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Graag gedaan...<P>Vraagje:Hoe zit t met die Jumpers heb je ze Goed ingesteld Of had je helemaal de FAQ niet gelezen ??? ik denk dat t aan de Jumpers liggen anders sluit em op de 2 compo aan wink.gif" border="0<P>Ps:Als t je gelukt -hoop ik voor je- is dan laat me maar ff weten hoe en wat!!! heb em zelf 3x al geupdate en ging t perfect dus No problem at all !!!<P>MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Dat dacht ik al ... maar goed!<BR>kijk ff in die -Ds- site en download de FAQ (MasterCRD)dan zul je de afbeelding van de MasterCRD-Jumpers zien je hoeft em niet helemaal te gaan lezen maar kijken is voldoende geloof me maar en wat je nodig hebt is 2jumps (Zoals die van je pc om em te OCen) om em te updaten open de kap (Niet van je motor smile.gif" border="0) - gaat makkie open- van je Mcrd en lees ff welke versie is ie aan de hand van die weet je nu zeker hoe moet de Jumpers aangebracht worden!Nee niet moeilijk hoor! <P>Ps:Misschien hoef je ook helemaal niet de FAQ te gaan downloaden omdat op die site -zie me eerste Rep ff- kun je de afbeelding v1.15 onder MasterCRD zien -Let wel er zijn 2 versies Mcrd 1 v1.11 en de andere is v1.15 met een kleine schakel knopje als ik me niet vergis- !!! <P>MVG<p>[ 25-04-2001: Message edited by: Ari ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ari!<P>Nog bedankt voor alle hulp die je me gegeven hebt. Inderdaad het lag aan de jumpers.<BR>Stom van mij om ze er niet in te zetten... But I didn't know.<BR>Maarja ik kon je niet eerder bedanken omdat ik net een dagje euro-disney achter de rug heb wink.gif" border="0<P>Maargoed... hebbie misschien ook nog een URL waar ik de nieuwste HEX files kan downloaden?<P>Bedankt, <P>C.E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...