Ga naar inhoud


Upgrade TVIX 6500


riaad

Aanbevolen berichten


Gast satbird2002

24/pal/ntsc switch is niet het probleem van defrag,momenteel met mijn 1 tera nog maar 5 films totaal 150gb verbruikt, rest doe ik streamen vanuit netwerk.

bij beide afhankelijk van soort krijg ik dat probleem bij een mkv. switch uit werkt het goed, of ff een mp3 spelen.

toch wel een irri bug

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: dbeeren
Wat misschien ook wel leuk is is de alternatieve Firmware die gemaakt is voor de 6500! Is te vinden op http://www.binary-art.net/?cat=20 . Heb hem er zelf ook op staan en werkt erg leuk met een web interface. Firmware is based op het laatste .74 level.


kun je wat specifieker zijn omtrent verbeteringen,en de toevoegingen van functies .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje,

 

Hoe is het om door de menu's van de Tvix te gaan ? Gaat dat een beetje snel en simpel ? Ik heb een popcornhour maar heb nu alweer voor de tweede keer problemen beeld bevriest en vervolgens verdomd ie het.Ik ben dus niet geheel tevreden met de popcornhour maar voor ik 400 euro voor een tvix ga neerleggen wil ik wel weten hoe het daar zit wat betreft bugs etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: riaad
Citaat:
kun je wat specifieker zijn omtrent verbeteringen,en de toevoegingen van functies .

Getest maar merk geen verschil met originele.
Enigste verschil is ingebouwde web interface en de gewijzigde skin.

dat vond ik dus ook, orginele fw voldoet voor mij.
het zappen door het menu gaat gewoon goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoe is het om door de menu's van de Tvix te gaan ? Gaat dat een beetje snel en simpel ?

Ik heb 1 keer met popcorn gespeeld maar vond deze duidelijk trager dan TVIX.

TVIX voelt stabieler aan maar heeft ook nog wel enkele problemen.

Er wordt bij TVIX ook wel aan updates gewerkt maar dit gaat allemaal niet zo snel.

Ik ben een tevreden gebruiker van de TVIX en ben blij dat ik ondanks de hogere prijs voor de TVIX heb gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...