Ga naar inhoud


A.U.


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<BR>Ik heb een geen phoenix, dus ik kan geen mastercodes aan ppua`s vinden, maar als ik die in een bin file heb staan, kan ik ze dan<BR>om zetten naar .hex, of kan dan niet, als het kan, wie weet dan het proggrie daarvoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites


de file's van murdock en van duck zijn auto update teminste als je er de goede ppua en mk in zet<BR>je kan deze downloaden op deze site daar staat ook een programma op voor bin naar hex<BR>of anders om rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in de genoemde files je mk01's,ppua's van de diverse providers nog moet inzetten, dan zijn deze natuurlijk niet AU.<BR>Ze zullen wel gek zijn om er deze keys in te zetten, binnen de kortst mogelijke tijd worden deze uitgeschakeld.<BR>JD

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ppua en mk01 zijn niet ingevuld en die heb je wel nodig om die file au te laten zijn. Er wordt bedoeld dat die file de mogelijkheid geeft om au te zijn als je een geldige ppua en mk01 hebt. Deze zullen niet vaak openbaar gemaakt worden want dan schakelt C- die ppua en mk01 uit.<P>Dus het lijkt erop dat je gewoon bij een sleutelwissel het vertrouwde handwerk moet uitvoeren. Dit is natuurlijk geen probleem.<P>suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...