MAJOOR Geplaatst: 26 december 2008 Delen Geplaatst: 26 december 2008 @ Heb ook mijn dm8000 binnen,met adapter voor DVD . Ik heb een DVD slimline uit een laptop gesloopt,maar de adapter die DM meegeleverd heeft past niet op de stekker van de DVD ? Wil iemand mij hierbij helpen of zijn deze DVD slimline uit een laptop niet goed. Alvast bedankt, MAJOOR Dream7000_EDG_NEMESIS 4.4 img Dream7020_EDG_NEMESIS 4.4 img Dream 800 HDTV_NABILO_O.6 Dream 8000 HDTV_GIMINI_4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mamutskywalker Geplaatst: 26 december 2008 Delen Geplaatst: 26 december 2008 is dat wel een sata drive of een ide? Dreambox 8000, wavefrontier T90 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ralleygolfg60 Geplaatst: 26 december 2008 Delen Geplaatst: 26 december 2008 Meestal ide,en daar is dit een adapter voor maar ik weet niet of dat gaat werken in een dreambox 8000. DM8000HD DM500HD WaveT90 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Henksat Geplaatst: 26 december 2008 Delen Geplaatst: 26 december 2008 Origineel bericht van: Ralleygolfg60 Meestal ide,en daar is dit een adapter voor maar ik weet niet of dat gaat werken in een dreambox 8000. Denk dat de adapter duurder is als de SATA drive, lijkt me geen optie dus. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ralleygolfg60 Geplaatst: 26 december 2008 Delen Geplaatst: 26 december 2008 Rond de 15,95 euro.en dan zit dit er bij: Converter, SFF (Parallel ATA SlimLine CD/DVD) naar SATA. Geschikt om een SlimLine DVD speler met ATA aansluiting aan te sluiten op de SATA aansluiting van je moederbord. Levering : 1 stuks verloop print Metalen montage steun (zie afbeelding) Montage schroefjes. SATA kabel Voeding kabel, 4 polig voor print aan doorvoer met 4 polig Molex (1 x M en 1 x F) Weet niet wat zo,n drive precies kost? DM8000HD DM500HD WaveT90 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GaMeR64 Geplaatst: 26 december 2008 Delen Geplaatst: 26 december 2008 Wel leuk om te zien dat er steeds meer DM8000`s binnen druppelen bij de mensen. Ik las dat iemand wat moeite had om een Sata Slimline DVDRW te vinden. Ik heb even gekeken en ik zou ze eventueel kunnen leveren. Dit is overigens ook nog een Slot-In model. Dat ziet er toch beter uit en is handiger dan zo`n schuiflade. Degene die ik zo snel kon zien was een Plextor (niet op voorraad) en een NEC (beperkt op voorraad), maar ik las d8 ik op IHAD dat iemand die Plextor niet aan de praat kreeg, maar heb niet verder gekeken dus weet niet of dat inmiddels is opgelost. Ook een NEC BluRay (BD-ROM)zag ik staan met SlotIn en Slimline Sata, maar dat is natuurlijk niet om mee te branden. Ik hoor het wel als iemand iets wil weten. Prettige Kerstdagen... (met de 8000 onder de boom ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemertje Geplaatst: 26 december 2008 Delen Geplaatst: 26 december 2008 volgens mij er gewoon genoeg SATA DVD Slimline spelers beschikbaar? die dingen kosten niet meer dan 3-4 tientjes... waar baseer jeje uitspraken op? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GaMeR64 Geplaatst: 26 december 2008 Delen Geplaatst: 26 december 2008 Origineel bericht van: aquasat Dit zit in de doos. Ik heb wel moeite om een sata slimline DVD speler te vinden. IDE spelers vind ik overal maar sata is een andere zaak. Op de bovenstaande quote. Het was overigens ook niet bedoeld om reclame (kreeg nml een mailtje hierover) te maken maar om mensen uit de brand te helpen om dat ik toegang heb tot enkele distri`s en zo makkelijk voorraden en assortimenten kan zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast dunnie Geplaatst: 26 december 2008 Delen Geplaatst: 26 december 2008 ik heb een samsung slimline divd brander besteld bij een computer online winkel beginnend met een 4 uit eindhoven. daar hadden ze een samsung sata brander zonder laadje maar die de schijfjes inslikt zoals bij je auto radio. Dat leek mij wel zo hendig. kost rond de € 50,- en werkt prima. Wel gaaf dat de 8000 gewoon van je opgenomen programma's een echte dvd kan maken die je (bijna) overal kunt laten afspelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laverda Geplaatst: 27 december 2008 Delen Geplaatst: 27 december 2008 Zag ook een Samsung SN-S083A voor 32,00 euro Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast dunnie Geplaatst: 27 december 2008 Delen Geplaatst: 27 december 2008 ja ze zijn er al vanaf 30 euriers ongeveer. Ik heb de Samsung DVD-/+/RAM SN-T083A/BEBE bestelt puur omdat hij dan geen tray (laadje) heeft maar hem gewoon in slikt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast karamanli67 Geplaatst: 26 juni 2010 Delen Geplaatst: 26 juni 2010 Sinds paar dagen ben ik ook een gelukkige bezitter van dreambox 8000. mijn probleem is ik kan geen dvd brander aansluiten, ik mis een klein verloop stukje tussen sata kabel en moederbord. Wie weet hoe ik aan deze verloop stukje kan komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satlook Geplaatst: 26 juni 2010 Delen Geplaatst: 26 juni 2010 Citaat: Sinds paar dagen ben ik ook een gelukkige bezitter van dreambox 8000. mijn probleem is ik kan geen dvd brander aansluiten, ik mis een klein verloop stukje tussen sata kabel en moederbord. Wie weet hoe ik aan deze verloop stukje kan komen. Bij mij zat het verloopstukje er gewoon bij in de doos. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kistedu Geplaatst: 26 juni 2010 Delen Geplaatst: 26 juni 2010 Origineel bericht van: karamanli67 Sinds paar dagen ben ik ook een gelukkige bezitter van dreambox 8000. mijn probleem is ik kan geen dvd brander aansluiten, ik mis een klein verloop stukje tussen sata kabel en moederbord. Wie weet hoe ik aan deze verloop stukje kan komen. Sata kabel en moederboard??? Dat heb je niet nodig want moederboard heeft 3 sata aansluitingen. Ik weet niet of je bedoelt verloopstukje voor de DVD brander, die heb je wel nodig maar die heeft niets met moederboard mee te maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast karamanli67 Geplaatst: 26 juni 2010 Delen Geplaatst: 26 juni 2010 Ik bedoel deze verloop stukje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten