Ga naar inhoud


[Strong] Vraaje over SCT installeren


Adriw

Aanbevolen berichten

Hallo,na lang wachten vandaag begonnen met SCT.Wil wel eens zien wat dat doet.Firmware is nog de sattracker 3.0.Alles is naar verwachting verlopen.De receiver staat nog bij de PC,en daar loopt nog geen sat rec.kabel heen,ontvangt daar dus niks.Nu alle klaar is staat er in het dialoogscherm dat alles goed opstart.Bij overschakelen deco krijg ik nu de melding:Opzioni da remoto , Invio TDT al decoder. Nu is mijn italiaans niet best,maar betekent dit :"Sluit ontv. op schotel aan,of is er iets mis??"mischien vreemde vraag maar liever zo dan weer een ontvanger oproken....

 

Groeten,adri.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,heb alle apparaten aan elkaar gehangen.SattrackerNL8100rev41beta(zonder de emu)

SCT patch 8100 Rev2

verse kanalenlijst

8100 revolution 3.1SCT

 

Bovenstaande in de deco gezet,baudrates gelijk gezet(9600).Kanalen laten zoeken door deco.Op de PC loopt Vplug goed mee(word herkend).Tis mode ingeschakeld.

 

Bij kanalen ophalen uit de deco:Internal EMU attivo

:Richesta TCM.........

Het lijkt nu of de kanalen opgehaald worden,deco blijft echter met deze tekst tot sint juttemis staan Weet iemand waar dit aan kan liggen?

 

groeten,Adri

 

 

 

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je,ga ik nog even naar zoeken.Het is ook zo als ik nu in comp. menu van tis bij options "TIS mode"inschakel ,dan wordt dat weer uitgeschakeld als ik de comp. de kanalen uit de deco laat halen dan springt ie naar ïnternal Emu" Morgen even goed spitten in die italo teksten!

 

groeten,Adri

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je antwoord.Ben nog druk aan het klooien.De baudrate staat nu aan beide zijden op 57600.Alles wordt gedetecteerd(vplug).Momenteel staat er de boodschap: Opziona remoto , Invio TDT al decoder. en het lijkt dan ook of de pc steeds cijfercodes ophaalt uit de deco.Die zin verschijnt om de 30 sec. gevolgd door steeds een ander cijfercode.Benieuwd hoe lang dat gaat duren.Heb tot nu toe nauwelijks communicatie kunnen zien tussen deco en pc(zenders verspringen niet mee).Mischien later.Heb wel gewoon beeld op de fta kanalen.

 

groeten,Adri

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ophalen van data door de pc uit de deco lijkt niet te lukken.Bij optis/communicatie vink ik steeds duidelijk TIS mode aan.Als ik daarna naar tabblad remote ga (staat op Emm out/one time) en klik op chanel list ,dan gaat het fout.Dan gaat

tis mode vanzelf op internal emu!

 

In de deco staat de emu op off .wie weet wat hier fout gaat?bijgevoegd log bestand.

 

groet,Adri.

Nieuw - Tekstdocument.txt

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint ergen op te lijken.De funftie remote op de pc werkt nu.Alles wat ik op de pc aanstuur verpringt ook op de deco.Het main scherm meldt ook dat vplug geladen is ,en status is connected.De kanalenlijst in de pc laden lukt op de een of andere manier nog niet.Het schermpje links boven in "main"loopt ook niet mee,en dat stoplicht is er ook nog niet .Instellingen in remote:From deco,EMM out,autopid one time,active..

SCT beta version 1.00.0, Vplug 2.1.1 Sattracker 3.0 met8100 Revolution 3.1 SCT en Parche_SatTracker30_SCT_8100_r2.De deco zelf is de 8100.De baudrate staat op 57600.

 

Weet imand nog iets om het geheel goed te laten draaien?

 

Groeten,Adri.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...