Ga naar inhoud


[Outlook Express] mail niet verwijderen server


MBa

Aanbevolen berichten

Beste Satters,

 

Is het mogelijk om met Oulook Express de POP3 e-mail wel binnen te halen maar aan de server niet te melden dat deze binnen is?

 

Ik stel deze vraag omdat ik momenteel op 2 PC's mail binnen haal van dezelfde account, nu stuur ik alles vanaf mijn werk PC wel door maar het is makkelijker als ik die gebruik om alles te bekijken en de andere gebruik als archief en om te reageren.

 

M'n Pocket PC doet dit namelijk wel netjes, haalt de mail binnen via bijvoorbeeld GMail en als ik dan thuis ben haal ik ze definitief binnen om te reageren en/of te archiveren.

 

De mogelijk zou er dus kunnen zijn maar ik heb het nog niet kunnen vinden in Outlook Express of omdat het er niet is of omdat ik er grandioos over heen kijk.

 

Groetjes,

 

Michel

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Open outlook express

 

ga naar extra's/tools

Klik op accounts.

 

selecteer je acount waarvan je de mail wilt laten staan.

Klik op eigenschappen ( of dubbel klik op het betreffende acount).

 

Ga naar het tab blad geavanceerd.

 

En daar onderin.

Laat een kopie achter op de server aanvinken.

 

voor meerdere acounts de stappen per acount herhalen.

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan daar tevens aangeven hoelang de mail nog moet blijven staan op de server wel iets invullen anders loopt je server vol en daar krijg je mettertijd heeeel veel spijt van.

 

Wijzelf hanteren 10 dagen en dat lijkt prima te gaan

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alventali & Sjattuh,

 

beide bedankt! werkt als een trein, de optie zelf heb ik al wel eens eerder zien staan maar nu ik em zo lees begrijp ik pas hoe ze het bedoellen laugh

 

die verwijderregel heb ik bij mij op 7 dagen gezet, in principe haal ik m'n mail 1x per dag binnen dus dat zit wel snor

 

Nu alleen nog even m'n missende mails op m'n thuis PC van m'n werk PC kopieren maar dat gaat wel goedkomen smile

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...