Ga naar inhoud


Twin LNB op een kabel.


liberte

Aanbevolen berichten


waarom zou dit niet kunnen .gebruik daar voor de MULTI BAND CONVERTER johansson ref 9640s en de 9640d {9920}.

 

----------------------------------------------

johan

sat ontvangst vanaf 1986.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je beide ontvangers onafhankelijk van elkaar wilt gebruiken en op beide ontvangers alle kanalen wilt kunnen zien heb je inderdaad een systeem als de stacker - destacker nodig.

Als het b.v. gaat om een ontvanger in de woonkamer en een in de slaapkamer waarbij in verreweg de meeste gevallen maar één ontvanger gelijktijdig gebruikt wordt is het doorlussen, omschakelen of een splitter ook een mogelijkheid als je de beperkingen daarvan goed in de gaten houdt. Wat betreft de Ned kanalen op astra 19.2 is het zo dat ze bijna allemaal in de bovenband en horizontaal zitten en dus op beide ontvangers onafhankelijk van elkaar bekeken kunnen worden.

Wat die beperkingen betreft zoek maar even op "splitter" en ze komen wel boven drijven.

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is de bedoeling dat beide ontvangers los van elkaar kunnen werken. Het door lussen is een optie. De twee ontvangers staan nog geen 4m uit elkaar computer en dm 7000. Ik wil een HTPC gaan bouwen met een linux besturingssysteem. Moeders wil ongestoord tv blijven kijken. Als ik nu bezig ben sluit ik de dreambox af en de pc aan. Nu werk ik nog met xp. Maar als ik met linux ga werken moet ik alles kunnen uit proberen en gezien mij kennis van linux(geen) kan dit dagen gaan duren.

Blij met mijn AZbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sjaak(K),

 

Zoals het lijkt moet ik weer afscheid van je nemen,succes met het verkrijgen(gratis) van de g2 update komt nog een mooie update eind van het jaar.

 

Groeten Brombeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: liberte
Je krijgt gelijk ben net bij de satboer geweest en die zei dat het met een draaibare opstelling niet mogelijk was om met een kabel te werken.

Huh? snap je het zelluf wel?

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...