Ga naar inhoud


probleem met phoenis


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb een phoenix prgrammer met aansturing<BR>secanix editor ik heb files van sat4all opgezet {ideto) geeft na starten '"failed to get ats '' wat gaat er nu fout, ik heb een goldkaart erin, staat aangesloten op com1 van de computer wie kan me verderhelpen ?<BR> groetjes rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo <P>Je hebt nog een programmer nodig om die kaart te proggen.<BR>Zal het nog 1 keer uitleggen.<BR>1 loader.hex schrijven met JDM programmer<BR>2 Eeprom.bin of hex beschrijven met Phoenix programmer<BR>3 16F84.hex beschrijven met JDM-Programmer<P>Volgens mij kom je een programmer te kort :-)<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator News & Information Sat4all™

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen met een phoenix kan je geen goldkaart beschrijven..<BR>Daar heb je een jdm bij nodig..<BR>Wat je wel kan met een phoenix is de originele kaart zo bewerken dat deze alles vrijgeeft.. maar dat is niet geheel zonder risico..<BR>Bye<BR>AlFaDuDe

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

@simon j, over je PM<P>Blijkbaar wil je niet lezen, leren of luisteren... Dan kun je beter het 0900-nummer bellen, daar hebben ze al 300.000 kaartjes vrijgeschakeld...<P>Het hoe en waarom wordt hierboven toch duidelijk beschreven. Adviesje; neem eens wat tijd om je in de sat-hobbie te verdiepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...