Jump to content

probleem met phoenis

Guest

Recommended Posts

ik heb een phoenix prgrammer met aansturing<BR>secanix editor ik heb files van sat4all opgezet {ideto) geeft na starten '"failed to get ats '' wat gaat er nu fout, ik heb een goldkaart erin, staat aangesloten op com1 van de computer wie kan me verderhelpen ?<BR> groetjes rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Hallo <P>Je hebt nog een programmer nodig om die kaart te proggen.<BR>Zal het nog 1 keer uitleggen.<BR>1 loader.hex schrijven met JDM programmer<BR>2 Eeprom.bin of hex beschrijven met Phoenix programmer<BR>3 16F84.hex beschrijven met JDM-Programmer<P>Volgens mij kom je een programmer te kort :-)<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator News & Information Sat4all™

Alleen met een phoenix kan je geen goldkaart beschrijven..<BR>Daar heb je een jdm bij nodig..<BR>Wat je wel kan met een phoenix is de originele kaart zo bewerken dat deze alles vrijgeeft.. maar dat is niet geheel zonder risico..<BR>Bye<BR>AlFaDuDe

Quo signo nata es?

@simon j, over je PM<P>Blijkbaar wil je niet lezen, leren of luisteren... Dan kun je beter het 0900-nummer bellen, daar hebben ze al 300.000 kaartjes vrijgeschakeld...<P>Het hoe en waarom wordt hierboven toch duidelijk beschreven. Adviesje; neem eens wat tijd om je in de sat-hobbie te verdiepen.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.