Ga naar inhoud


iemand ervaring met de 37lg7000 lcd tv ?


Ome Merde

Aanbevolen berichten


Volgende keer zou ik het andersom doen. Eerst informatie vragen en dan bestellen wink

 

Ik heb geen ervaring met dit type wel heb ik 2 LG TV's en met beide ben ik zeer tevreden met name prijs/kwaliteit verhouding. Heb je al op Kieskeurig gekeken ?

SimCat

 

ET9000 Open PLI

DM800 Open PLI

DM500 Open PLI

Visiosat Astra 1+2+3

Link naar reactie
Delen op andere sites

yup, nog geen reviews (te nieuw denk ik) smile

ik heb hem draaiende gezien bij een grote electronicaboer en ik was best wel onder de indruk en dat ben ik niet snel.

hij stond echter niet aangesloten op een dreambox maar op een blue-ray speler.

 

whatevah, de 29e wordt ie bij de groothandel verwacht en hopelijk, als de koerier wat meewerkt heb ik hem rond de 31e

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

de 7000 serie is (nog) niet te koop in spanje maar er zijn er die dit model gekocht hebben hier via internet en zin geiporteerde uit frankrijk en lg spanje geeft geen garantie. De klanten die deze serie gekocht hebben kunnen deze naar frankrijk sturen ( eigen kosten ) voor reparatie!!!!

 

Geen stijl mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt pech hebben, voor mij moet elk merk garantie geven in heel europa onafhankelijk waar je het gekocht hebt in europa, buiten europa is het een ander verhaal.

 

De 7000 serie ziet er goed uit, heb deze natuurlijk niet werkend gezien, de 6000 serie vind ik afschuwelijk met dat rare gat erin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...