Ga naar inhoud


(7025) overzicht in updates images


Tisnix

Aanbevolen berichten

Even een vraag over de updates van de laatste tijd, heb het idee dat het niet meer bij te houden is, of ligt dat aan mij?

Ik ben zo'n geval die alles bij wil houden en meerdere (lees een stuk of 10) images wil volgen en alles werkend wil hebben. Is altijd aardig gelukt en leer dagelijks weer bij!

Maar ik ontdek nu dat door het laden van de nieuwere boot-image in combinatie met Barry Allen, eigenlijk weer problemen ontstaan in eerder goed draaiende images.

Is het nu zo dat wanneer je een verse flash-image laadt, de andere images in Barry Allen daaraan gelijk moeten lopen met de updates. En zo ja, hoe is dat allemaal te checken?

Heb pas de Nabilo Pure Flash als boot geladen, daarna geen Ronnaldd meer werkend, alleen Pli en Gimini. Toen weer terug naar Ozoon lean in flash en Ronnaldd laatste (r3)en ook geen vroegere kan er meer in.

Zo eigenlijk altijd weer iets; problemen met Netcaster, Lastfm, motorinstellingen, enz.

Is het het verstandigste wanneer alles draait zoals je wilt, om dan de updates maar te laten voor wat het is, tenminste zolang ik dat vol kan houden crazy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...