Ga naar inhoud


cccam channelinfo ,prio ,provider


ehvwheelboy

Aanbevolen berichten

Ik heb wat problemen mijn dream800 wil rtl 4 ,5,8 niet openen met mijn orginele kaart en de laatste cccam ,nu heb ik er ook geen prio,channelinfo,provider list instaan. ik ben web af aan het zoeken maar vind alleen maar oude van 2007 dus dat schiet niet echt op .is er iemand die deze lijsten up2 date heeft .en waarom alleen de 3 rtl zenders .ik heb al channels opnieuw laten zoeken mijn schotel staat goed want alle andere kanalen werken wel .ben van image geswitchd en nog werken de 3 zenders niet .iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb er gemini 3.9 instaan met cccam 2.11 maar met pli jade had ik het ook dat die zenders het bij mij niet doen heb ook andere zenderlijst geprobeert heb andere image zenders laten zoeken is maar en transponder die bij mij niks doorgeeft .overgens schotel staat goed wantr heb van 45 west tot 42 oost beeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ehvwheelboy
Ik heb wat problemen mijn dream800 wil rtl 4 ,5,8 niet openen met mijn orginele kaart en de laatste cccam ,nu heb ik er ook geen prio,channelinfo,provider list instaan. ik ben web af aan het zoeken maar vind alleen maar oude van 2007 dus dat schiet niet echt op .is er iemand die deze lijsten up2 date heeft .en waarom alleen de 3 rtl zenders .ik heb al channels opnieuw laten zoeken mijn schotel staat goed want alle andere kanalen werken wel .ben van image geswitchd en nog werken de 3 zenders niet .iemand een idee?



Zijn bij die 3 zenders wel de emu "CCcam" geselecteerd?? Had een soortgelijk probleem, bleek dus dat ook al had ik CCcam als standaard staan, er toch enkele zenders een andere emu als standaard hadden staan.
Check dit dus eerst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...