Ga naar inhoud


[ENIGMA2] PLi® Jade2 Enigma2 images released


hemertje

Aanbevolen berichten

wie kan mij helpen om diverse images op een usb te krijgen

eventueel de pli en de newnigma

liefst zo duidelijk mogelijk ben hier nog leek nu

en met wat voor software dit nog kan flaswizard zal niet werken denk ik

hopelijk wil iemand de tijd hierin steken om mij in de wereld van de 800 wegwijs te maken

heb altijd een dream 7000 hehad maar ja hd tv wil ook wat dus wil vernieuwen

 

gr ed

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 232
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Afgelopen weekend een update gedaan. Zoals ik al eerder melde heb ik een probleem met mounten via fstab. Helaas is dat nog niet verholpen (zal eerder bij dream zitten dan bij PLi vermoed ik): "mount -at cifs" geeft nog steeds een segmentation fault, terwijl expliciet mounten van de /media/net/xxx wel goed gaat. Is er iets wat ik kan checken (heeft iemand een strace binary misschien?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier met de gemini 4.10 op de 7025 geen problemen meer met fstab ,mounten ,of de cf formateren

de hd niet geprobeerd

ik hoop dat pli snel met een update/nieuw image komt

pli heeft toch wel mijn voorkeur als favoriete image op een dreambox

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu niet alle 22 pagina's gelezen dus mss is het een reeds bestaande vraag maar ik merk dat bij de instellingen van het A/V menu in Pli jade2 er niets verandert als je bijvoorbeeld beeld 4:3 kiest of een ander. ook niet als je ipv RGB component of andere kiest vernadert er niets aan het beeld. In andere images wel. hebben andere gebruikers dit ook?

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een mount aanmaken naar mijn NAS (DLink DNS-323). Deze heeft 2 harddisken welke als volgt staan ingesteld xxx.xxx.xx.xx\Volume_1 en xxx.xxx.xx.xx\Volume_2. Op Volume_1 heb ik een folder harddisk aangemaakt.

 

Als ik nu via de gedownloade plugin een mount wil aanmaken loop ik ertegen aan dat ik onder "server share" nu volgens mij moet aangeven Volume_1\harddisk. Echter met de afstandsbediening kan ik geen _ en \ selecteren.

1) Hoe maak ik nu in dit geval een mount aan?

 

Op mijn DM500S kon ik dat via de webinterface en via het toetsenbord. Echter bij de DM800 webinterface zit volgens mij nog geen mogelijkheid om een mount aan te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edemon
wie kan mij helpen om diverse images op een usb te krijgen eventueel de pli en de newnigma


Niet doen, dat is vragen om ellende.

Het probleem is dat je dan de linux kernel van de ene image gaat gebruiken op een ander image. Als je niet begrijpt wat dat betekent, dan is dat een reden destemeer om het niet te doen.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Erik Slagter
Origineel bericht van: edemon
wie kan mij helpen om diverse images op een usb te krijgen eventueel de pli en de newnigma

Niet doen, dat is vragen om ellende.
Het probleem is dat je dan de linux kernel van de ene image gaat gebruiken op een ander image. Als je niet begrijpt wat dat betekent, dan is dat een reden destemeer om het niet te doen.

Onzin!!
Zet een recente image in de flash en de overige op een USB-Stick m.b.v. Bally Allen.
Werkt hier al maanden perfect.

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe krijg ik met kinderslot een boeqet verborgen

op mijn 7000 met pli geen probleem maar met de 800 lukt het mij met geen een image hier de map en zenders blijven zichbaar wat doe ik verkeerd of is het niet mogelijk

 

gr ed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
Ik heb nu niet alle 22 pagina's gelezen dus mss is het een reeds bestaande vraag maar ik merk dat bij de instellingen van het A/V menu in Pli jade2 er niets verandert als je bijvoorbeeld beeld 4:3 kiest of een ander. ook niet als je ipv RGB component of andere kiest vernadert er niets aan het beeld. In andere images wel. hebben andere gebruikers dit ook?


herhaling, inmiddels heb ik op een andere box zelfde euvel ontdekt.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

niemand die dit probleem ook heeft om het kinderlsot goed werkend te krijgen en het goed werkend heeft nu

zodat een heel boequets lijkt of hij leeg is een deze net als op mijn dream 7000 met de knop video simpel aan en uit te zetten

heb nu een dream 800 met de pli als image

heb overigens met dreamedit wel al alle zenders op geblokkeerd staan

 

gr ed

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bouquet kun je niet op kinderslot zetten. Dat heeft ook geen zin. Want via de alfabetische lijst of een satelliet lijst krijg je dan vervolgens toch de zenders weer open. Je moet de zender op slot zetten(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kinderslot vind ik ook niet goed werken, het zou toch mogelijk moeten zijn een bouquet op slot te doen?

Handigste is om gewoon met barry allen een image op CF te zetten met daar een zenderlijst in waar je ongewenste zenders verwijdert.

 

Zelfde geld voor HDD opnames, jammer dat je deze niet kan beveiligen.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
Ik heb nu niet alle 22 pagina's gelezen dus mss is het een reeds bestaande vraag maar ik merk dat bij de instellingen van het A/V menu in Pli jade2 er niets verandert als je bijvoorbeeld beeld 4:3 kiest of een ander. ook niet als je ipv RGB component of andere kiest vernadert er niets aan het beeld. In andere images wel. hebben andere gebruikers dit ook?


Gebruik je multi boot ?

-------------------------------------

hit any user to continue......

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke heb ik gedaan maar je blijf ze wel zien in een boequets en ook daar krijg je vragen over van de kinders

maar goed schijn nog niet te kunnen dan net zoals het onder enigma1 werkte met de pli

oke jammer ga hem er maar af halen dan

heb overigens wel al alle zenders op kinderslot gezet met dreamedit dit werkt nu nog zien te verbergen dan

 

gr ed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bouquet op slot zetten heeft geen zin... want zoals ik al zei via de achterdeur krijg je die zenders dan toch weer open. Met DVBedit zet je zo alle zenders van een bouquet achter slot en grendel. En dan ook in elk ander bouquet, satellietlijst of alle zender lijsten...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...