MR_B Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 mijn 7000 doet plots niks meer na 6 jaar trouwe dienst. ook het display licht niet meer op. welke voedings condensators raden jullie aan om te vervangen? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
tritium Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 kun je een foto maken van je dream, dan is het wat makkelijker.
interstate Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 ik heb dit ook ooit gehad toen heb ik de print waar de stekker in komt nagelopen en zag toen dat na een ronde zekering geen spanning verder ging deze eerst door verbonden en toen kwam er weer licht zekering vervangen koste 2,80 tot vandaag de dag doet die het perfect maak eens een foto van de print
MR_B Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Geplaatst: 28 december 2008 Origineel bericht van: tritium kun je een foto maken van je dream, dan is het wat makkelijker. hier dan de gewenste foto. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
iemand Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Direct achter de 230 volt in... Rechtsbovenaan het rode rondje is de "printzekering" Zit dus links van de platte blauwe schijf. Vaak is er een reden voor dat de zekering stuk gaat, maar inderdaad soms ook niet (een piekje ??) Dus die als eerte maar eens doormeten en zonodig vervangen door gelijke waarde! gr. Erik
interstate Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 klopt erik deze zit net achter de ingaande spanning komt meestal voor na spannikngs uitval een paar keer na elkaar met een hd wil dit nog wel eens voor komen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen