Gast tamme34 Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Ik heb de laatste pli image in mijn dm800 gezet en nu heb ik geen geluid meer bij het afspelen van mp3 bestanden met de mediaplayer. Zijn er meer mensen die dit hebben en hoe kan ik dit oplossen? En bij last fm heb ik ook geen geluid.
Rytec Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 Ik heb deze week ook eens de mediaplayer in gebruik genomen in de Ronaldd image op m'n 7025+ maar ook hier geen geluid tijdens het afspelen van mp3's. geen geluid via de analoge audio uitgang of via de digitale uitgang. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
skippie1770 Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 download mp3tag en haal de tags weg Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Rytec Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Hier kan ik even niet volgen. Die MP3tag is niet terug te vinden in de downloads van de ronaldd image. Maar als je toch alle tag's wist van de mp3's dan zijn die ook niet meer beschikbaar voor de andere toepassingen? Ik gebruik namelijk een ROKU soundbridge om de mp3's te spelen, hier zijn die tag's wel van belang om op te zoeken, etc. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Henksat Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Origineel bericht van: Rytec Die MP3tag is niet terug te vinden in de downloads van de ronaldd image. Maar als je toch alle tag's wist van de mp3's dan zijn die ook niet meer beschikbaar voor de andere toepassingen? MP3tag is een Windows tooltje, en idd, alle tags verwijderen helpt wel, maar is natuurlijk geen oplossing. Voor andere toepassingen ben je ze dan ook kwijt. Ik ben er zelf nog niet aan toe gekomen, maar mij is opgevallen dat veel MP3`s met véél verschillende tags het vaak wél doen. De kunst is dus uit te vissen waarom bepaalde MP3`s het niet doen, en welke tag daarvoor verantwoordelijk is. Op deze manier kan de werkelijke oorzaak worden achterhaald, en kan mogelijk alléén die tag worden verwijderd die het probleem veroorzaakt. Als iemand zich geroepen voelt hier eens in te duiken, ben er zelf nog niet aan toe gekomen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Rytec Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 OK, dank je voor deze uitleg, ik zal er wel induiken. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen