Ga naar inhoud


[TF4000PVR] Firmware voor een 4000?


Satfan

Aanbevolen berichten

Beste mensen, ik ben hier geheel nieuw.

Gevolg, mogelijk domme vragen!

Maar dan nu het volgende.

Ik heb een 4000 met 40gig hd erin.

keurig op een LNB met vier uitgangen (ik heb boven ook nog een DAW staan)

Maar dan nu het probleempje. vaak merk ik met opstarten dat hoewel er een officiële kanaaldigitaal kaart in zit hij de Nederlandse zender niet wil decoderen. Uit en weer aan werkt vaak na een aantal keer. Ook komt het voor dat als ik vaak switch het zelfde probleem naar voren komt.

Zou een firmware update werken en zo ja hoe doe ik dat?

Graag tot horens met jullie adviezen.

Mvg,

Ron/ satfan

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi ron,

hier heb ik dat ook wel met een aston 1.05 niet alleen in de topfield maar ook in een samsung dsr 9500 moet hem vaak aan/uit zetten.met een matrix revolutions heb ik dat niet alleen bij opstarten geeft die gecodeerde uitzending maar decodeerd daarna gewoon en geeft beeld.denk dat de combinatie ontvanger/module hierbij een rol speelt gebruik de zoekfunctie om te kijken of je de laatste software heb en over dit onderwerp. o ja iedereen die dit leest de beste wensen en een gezond 2009 grt.theo

80cm schotel ; topfield 4000pvr;

philips dsr 7121 (in de kast);sab titan 2 combo 1.3.42

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satfan
Een aston
Ron


Hallo Ron, allereerst ook van mij een gelukkig nieuwjaar gewenst, de Aston 1.05 kan i.d.d. de oorzaak zijn. Met deze cam ,ik gebruikte hem zelf ook in mijn 4000, tot volle tevredenheid, tot CDS aan het kloothannesen sloeg met de codering en hierdoor steeds meer problemen werden veroorzaakt, zoals die jij beschrijft en hij diverse zenders, op een gegeven moment helemaal niet meer decodeerde, zoals Motors TV, NASN, Trace en ik van ellende een andere cam aan schafte. Dit is de Powercam-Pro geworden en deze doet het als een tierelier.

Misschien een idee voor jou, om deze ook aan te schaffen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog een Xcam liggen, doet die het beter?

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satfan
Ik heb ook nog een Xcam liggen, doet die het beter?
Ron


Ik zeg ja, zapt sneller dan welke cam dan ook op CD.

maar zal waarschijnlijk aan de versie (Angel of Orion)liggen en aan de software!

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt met de xcam geen enkel probleem meer.

mvg,

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wat moet ik me met een pakket wissel voor stellen?

Ron de Leek

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satfan
Wat moet ik me met een pakket wissel voor stellen?


Als je van abonnement bij Canal Digitaal wisselt.
In zo'n geval wordt er een speciale code meegestuurd naar je smartcard... Dit lukt dus niet met een Xcam, die laat dat niet door.

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na nog even nadenken de volgende vraag,

Als ik een nieuwe kaart aanschaf van kanaal digitaal, krijg ik de eerste weken alles open!

Als ik dus een xcam gebruik, komt de pakket wissel niet binnen.

Blijf ik dan alles kunnen zien?

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...