Ga naar inhoud


Foutmelding ActiveX besturingselement


q

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Telkens ik onderwerp aanklik bij Sat4all krijg ik als melding:"Door uw huidige beveiligingsinstelling kunnen ActiveX-besturingselementen op deze pagina niet worden uitgevoerd.Deze pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven.".Enkel bij Sat4all heb ik bij elk onderwerp deze mededeling,'t is heel irriterend .'k Ben al een hele poos op zoek naar een verklaring hoe ik deze foutmelding kan ongedaan maken,tevergeefs.Waarom enkel bij Sat4all?Wie kan mij helpen.Dank voor hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer dit eens:

 

Start Internet Explorer (als dat nog niet is gebeurd).

 

Open het menu "Extra" en klik op "Internet-opties".

 

Open het tabblad "Beveiliging".

 

Klik onder "Selecteer de zone waarvoor u beveiligingsinstellingen wilt opgeven", klik op "Vertrouwde sites" en klik op "Sites".

 

Typ http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=cfrm in het vak "Deze website aan de zone toevoegen", klik op "Toevoegen".

 

De Sat4All-website wordt weergegeven in de lijst Websites.

 

Klik op "Sluiten" en klik op "OK".

 

Microsoft MSDN is de Bron

 

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft bij mij niet geholpen de oude vermelding even verwijderd,waar stond www.sat4all.com en toen deze link http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=cfrm erin gezet.

 

Dan staat er bij vertrouwde websites gewoon weer sat4all.com en nog steeds die nare melding over activex.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb die melding en dat komt door een bepaalde banner.

Die is als active-x script uitgevoerd denk ik en geeft daardoor problemen. (Ads door Google ?).

Ik klik dan op de banner plek die uiteraard leeg is met een kruisje en zie dan welke externe site via activeX probeert te banneren.

 

Heb het namelijk in bepaalde forums, niet overal...

 

Gewoon negeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het juist alleen hier.

Soms moet ik elke keer als ik een onderwerp aanklik op ok drukken en soms blijft ie 20 keer weg en dan moet ik weer menigmaal op ok drukken.

Erg lastig hoor.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...