Ga naar inhoud


nu begrijp ik er niks meer van


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb een progger gekocht een phoenix en er werd verteld dat hij seca en ideto kan kraken.<BR> na de reacties van een aantal begin ik daar in te twijvelen kan mij iemand nou eens duidelijkmaken wat de mogelijkheden zijn van een phoenix. dit is nou typis een beginnersvraag ik wil die phoenix aan de praat krijgen ik heb een goldkaart die het wel heeft gedaan, maar is weggepulst (weet het goede woord niet) ik heb een besturings programma {secanixeditor} of heeft iemand een andere {betere versie}. ik heb de programmer aangesloten lampje brand en nu ?<BR> iedereen die reageert bedankt . laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


met een phoenix programmer kan je (indien je de juiste software hebt) alle iso 78** kaarten beschrijven.waaronder i*d*t* en s*c* kaarten en ook andere s*t kaarten.dit is wel niet zonder gevaar als je je onbereid je erop smijt.een kaart is al snel goed als ijskrabber.pruts niet zomaar aan een kaart.lees overal eens goed de faq door.<BR>ik kan je wel melden dat een phoenix programmer geen g*l* kaarten kan beschrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...