duc748 Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 @digitaal kijker @edje-ken ik bedoel niet de addons, maar de online update. van DMM
edje-ken Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 dat was niet duidelijk dat je update bedoelde. Die heb ik ook niet kunnen vinden. Miscien dat hij er is maar ik ga der niet meer na zoeken. Morgen gaat deze image eraf. Ik word gek van die popup voor de epg (en de vrouw helemaal) edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
nsr Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: duc748 @digitaal kijker @edje-ken ik bedoel niet de addons, maar de online update. van DMM Ga naar: Menu/Applicaties/Downloaden groene knop/Systemplugins/Softwareupdate. TV: PIONEER LX5090 KURO DM 7020HD schotels: 1x vast(astra) Fibo(Gregorian). 2x draaibaar. Powertech dg380 - schotels Fibo (Gregorian)
Gast mutasim Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: edje-ken Ik word gek van die popup voor de epg (en de vrouw helemaal) edje hier ook hetzelfde hoe of waar kan ik de popup voor de epg Uitschakelen
itzmie Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Ik heb wat mafs, tekst door het beeld heen bij SKY sport 1 lijkt wel de tekst voor doven/selchthorenden. Hoe zet ik dat uit? Is geen teletekst want die kan ik er ook nog overheen aanzetten. Voor de rest super image, ben ik erg content mee. Een schotel zonder kop is als een kip zonder ei Dreambox 800 HD en de VU-Duo
duc748 Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 heb hem gevonden, zit nu weer tussen de plugins onder de groene knop. Ga naar: Menu/Applicaties/Downloaden groene knop/Systemplugins/Softwareupdate.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen