view Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Ik ben bezig met een OE image te maken. Maar een paar dingen zijn voor mij nog niet helemaal duidelijk. Bijvoorbeeld kan ik de "flags" die je in enigma1 tegenkomt niet te vinden (of ik kijk niet goed ). Als ik dus wat wil wijzigen in de image moet ik weer het commando "make -f Makefile-opendreambox image ingeven. Dit resulteerd dat de gehele source map weer opnieuw gedownload en gecompileert wordt. Is dit misschien op een andere manier op te lossen?
FeReNGi Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Fout. Alles wordt niet opnieuw gecompileerd maar slechts éénmaal. Na wijzigingen aan enigma2.bb etc wordt dat enkel opnieuw gecompileerd. Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
view Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Geplaatst: 1 januari 2009 Hallo FeReNGi. OK, ik ben weer wat wijzer geworden, merci. Dus er wordt weldegelijk gecheckt of iets al klaar is. Trouwens (effe afwijkend van de vraag) heb ik in 3 dagen 2 keer een nieuwe image gemaakt. Het boot prima op en alles laat zich in eerste instantie instellen. Uitgezondert de netwerk instellingen en het video formaat. Foutje OE? Ik vraag me dit af daar ik het op twee verschillende systemen gemaakt heb, eentje op Fedora en de ander op Ubuntu. Beide checken prima uit zonder problemen en op beide images is dezelfde fout. Het zijn trouwens standaard images zonder extra wijzigingen erin. Dus 1 skin en alleen dccam
FeReNGi Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Linux versie maakt niks uit de output is dezelfde. Je moet wel telkens de datum in enigma2.bb, enigma2-skins.bb, enigma2-streamproxy.bb en enigma2-plugins.bb op de dag van morgen zetten wil je alle wijzigingen hebben van vandaag. In de netwerkwizard zitten nog fouten en gebruik en totaal niet ! Eerste keer na het opstarten op DHCP en dan manueel wijzigen en werkt daarna perfect na een reboot. Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen