Ga naar inhoud


Publieke omroep gratis te ontvangen?


Gast MaxiMus_10

Aanbevolen berichten

Gast MaxiMus_10

Momenteel heb ik een oude comwell ci20 receiver met 2CI sloten en ontvang diverse FTA zenders op Astra, Hotbird, Eutelsat etc.

 

Is het mogelijk om met mijn huidige ontvanger (of digitenne) gratis naar de publieke omroep te kijken?

 

Op dit moment heb ik alleen zwart beeld als ik Nederland 1,2,3 op de ontvanger aan zet. Klopt het dat ik een Canal Digitaal CI module moet aanschaffen om deze zenders gratis te kunnen ontvangen? Moet ik dan ook een smartcard aanschaffen?

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Allereerst welkom op dit board.

 

Origineel bericht van: MaxiMus_10

Is het mogelijk om met mijn huidige ontvanger (of digitenne) gratis naar de publieke omroep te kijken?

Via digitenne zijn de publieke FTA

Voor sateliet geldt FTV (free to vieuw)

 

Op dit moment heb ik alleen zwart beeld als ik Nederland 1,2,3 op de ontvanger aan zet. Klopt het dat ik een Canal Digitaal CI module moet aanschaffen om deze zenders gratis te kunnen ontvangen? Moet ik dan ook een smartcard aanschaffen?

Een module welke seca decodeerd (of je moet een oude irdeto kaart hebben)met daarin een canal digitaal smardcard welke een activeringspuls heeft gehad

 

er zijn meerdere modules welke seca kunnen decoderen.

 

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MaxiMus_10
M
Op dit moment heb ik alleen zwart beeld als ik Nederland 1,2,3 op de ontvanger aan zet. Klopt het dat ik een Canal Digitaal CI module moet aanschaffen om deze zenders gratis te kunnen


Ok, je moet dan dus inderdaad een kaart + ci module kopen (kaart is 70 euro en module zo'n 50 euro, wordt dus 120 euro het zijn wel afgeronde getallen maar je moet hier aan denken)

ik kan je aanbevelen, als het je om NED 1 2 3 gaat en je in Nederland zit, ga naar Duitsland (vlak over de grens) en bij bouwmarkten etc. kun je voor 40 - 50 euro een digitenne ontvanger ophalen waarmee je gewoon NED 1 2 3 en regionale zender kunt ontvangen.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Elke beetje moderne tv heeft een Common Interface slot waarin, desgewenst een Conax Cam geplaatst kan worden.

Ik heb net een nieuwe breedbeeld HD tv gekocht en Ned.1/2/3 zonder probleem er op.

Wil je niet aan een nieuwe tv, koop, als je in Frankrijk op vakantie gaat, in de eerste beste grote supermarkt, zoals Le C****, een digitaal ontvangertje. Ik heb er laatst 28 euro voor betaald!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...