Ga naar inhoud


TT-connect S2-3650 CI


Gast Mario007

Aanbevolen berichten

Beste,

Heb hier een technotrend module TT-connect S2-3650 CI en probeer de astra satelliet 19.2 te scannen maar dat lukt niet zie geen enkele zender van deze sat. wat doe ik verkeerd? man schotel staat goed want heb er een relook op draaien en deze werkt goed.

of moet ik de ini lijst kopieren zoals hier elders te lezen op forum.heb TV vlaanderen en wens deze kaart ook in mediaportal te gebruiken werkt dit goed?

 

Groeten

Mario

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Christophe

Beste Mario,

Heb thuis ook pas een TT-connect S2-3650 CI gekocht en heb hetzelfde probleem, hoop dat iemand er ons mee kan helpen. Heb zitten proberen met Mediaguard maar daar kreeg ik geen TV Vlaanderen kanalen te zien (wel andere), nu vraag ik me af of het zin heeft om DVBViewer aan te kopen. Weet iemand dat?

Of hoe dit op te lossen is? Ik kan het apparaat nog altijd inruilen moest het daaraan liggen.

 

Alvast bedankt

Mvg Christophe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk met een andere configuratie nl de TT3200 + een TT-CI USB-module.

Heb met dvbviewer 4.0 maar ook de oudere versies nog steeds last van bugs. Ik heb tot nu toe (vanaf de afgelopen 4 jaar!!) met geen enkel pakket een geheel foutloze werking meegemaakt; je moet leren leven met het feit dat de gratis pakketten niet geheel (of geheel niet smile )foutloos werken. Leuk voor de hobby maar meer ook niet.

 

Zie je de kaart tijdens de installatie wel verschijnen?

 

 

Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Mario007

iemand een oplossing om deze kanalen te scannen.



Van die kaart weet ik niets maar heb je de transponder van TVV er wel in staan en heb je er signaal op??

Het hele pakket staat hier en de hoofdtransponder is 12721 H 22000 kijk dat eens na anders handmatig die transponder invoeren. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mario007
Beste,
Heb hier een technotrend module TT-connect S2-3650 CI en probeer de astra satelliet 19.2 te scannen maar dat lukt niet zie geen enkele zender van deze sat. wat doe ik verkeerd? man schotel staat goed want heb er een relook op draaien en deze werkt goed.
of moet ik de ini lijst kopieren zoals hier elders te lezen op forum.heb TV vlaanderen en wens deze kaart ook in mediaportal te gebruiken werkt dit goed?

Groeten
Mario

Je diseqc die niet goed werkt, zodat hij eigenlijk op een andere satelliet staat te scannen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freeck
Ik werk met een andere configuratie nl de TT3200 + een TT-CI USB-module.
Heb met dvbviewer 4.0 maar ook de oudere versies nog steeds last van bugs. Ik heb tot nu toe (vanaf de afgelopen 4 jaar!!) met geen enkel pakket een geheel foutloze werking meegemaakt; je moet leren leven met het feit dat de gratis pakketten niet geheel (of geheel niet smile )foutloos werken. Leuk voor de hobby maar meer ook niet.

Zie je de kaart tijdens de installatie wel verschijnen?


Met DVBViewer heb ik toch de beste ervaringen (2xTT 3200+ 2 CI modules + 2 AstonCAMs + Sm*rtW*).
Ik gebruik ook de Concinnity3D shell, en gebruik een paar bijkomende tools om een goede EPG te hebben.
Wat mij nu nog meest stoort aan DVBViewer is de CI support.
Dat werkt wel, maar je keuze van "preferred card" wordt niet echt gerespecteerd.
Daarom was ik wel verplicht een Sm*rtW* in te zetten, omdat ik geen zekerheid kon hebben dat hij enkel de tuner met CI module zou gebruiken als dat echt nodig is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mario007
Beste,
Heb hier een technotrend module TT-connect S2-3650 CI en probeer de astra satelliet 19.2 te scannen maar dat lukt niet zie geen enkele zender van deze sat. wat doe ik verkeerd? man schotel staat goed want heb er een relook op draaien en deze werkt goed.
of moet ik de ini lijst kopieren zoals hier elders te lezen op forum.heb TV vlaanderen en wens deze kaart ook in mediaportal te gebruiken werkt dit goed?

Groeten
Mario

Ik weet niet hoever je staat, had deze topic niet meer gevolgd daar ik ondertussen een Reelbox heb maar ik heb al geruime tijd deze Technotrend (waar ik niet exht tevreden over ben) en die scant wel degelijk de kanalen van tv vlaanderen.
je moet echt nakijken wat niet klopt.
Ik had de DiSEqC niet werkend met DvbViewer dus draaien deed ik met de Triple Dragon.

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Ik kan eveneens de tv vlaanderen zenders niet inscannen.

Ik kan zelfs de transponder niet aanvinken, deze staat gewoon niet in de lijst.

voor tvv heb ik 12721H nodig. De lijst gaat van 12692H naar 12722H.

Heeft er iemand dit toestel met tvv werkend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zzzzzzz

Ik gebruik 2 Technotrend S2-3200's, en dat is heel gelijkaardig.

Het moet zeker werken, maar ik gebruik al lang niet meer de originele software die ze meeleveren, maar DVBViewer.

De reden dat je problemen hebt is dat je transponderlijst verouderd is.

Vraag is hoe je een nieuwe lijst krijgt met die originele software.

Dat weet ik ook niet direct.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...