Ga naar inhoud


dual tuner + multiswitch + splitter?


naitsirhc

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

even situatieschets:

1 schotel met 2 quattro LNB's. Daarop een 9/4 multiswitch, Naar elke kamer een coax met een einddoos met 3 aansluitingen.

Nu wil ik graag een dual tuner decoder, waarmee ik dus tegelijk kan kijken en opnemen.

 

Is het mogelijk, dat ik na de einddoos er een splitter tussen zet, warmee ik beide tuners aansluit? Of moet ik hier iets anders voor aanschaffen.....

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Simpel, de bediening van de LNB verloopt via 1 kabel, als je split gaan er 2 kabels vegte over 1 lnb. Een multiswitch is ook een splitter maar dan een hele slimme, dus daar moet je vandaan een extra kabel bij legge.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb thuis 1 kabel die van de lnb afkomt, en vervolgens wordt deze bij de TV met een splitter in 2 kabels verdeeld.

Hier zijn twee afzonderlijke decoders op aangesloten, en ik kan eigenlijk altijd opnemen op de ene ontvanger en kijken op de andere.

 

Ik moet hierbij wel de opmerking maken, dat ik alleen naar astra 1 kijk naar de nederlandse zenders.

 

mvg,

The Iron Maiden

 

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...