Ga naar inhoud


tvv doorlussen (beginnersvraag)


x3nias

Aanbevolen berichten


ik vermoed dat je op 2 plaatsen naar verschillende zenders wil kijken , zelf gebruik ik hiervoor een smartwi draadloos , werkt in mijn configuratie perfect ,

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat U de LNB out wil gebruiken om een tweede receiver op aan te sluiten. Dit werkt maar met beperkingen.

De beperkingen zijn simpel: Je kan op de tweede receiver geen vertikaal signaal bekijken als de eerste horizontaal kijkt en omgekeerd.

 

Dus als je enkel de Belgische zenders wil kijken op beide receivers is er geen probleem. Wil je meer zien kan het een probleem zijn.

 

Wat betreft de decodering (smartkaart) wert er eerder al een oplossing gegeven. SmartWi heeft zijn nut al bewezen.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens hun forum zouden bij de gebruikers in "andere landen"

waar merlin / med 3 reeds gebruikt wordt geen problemen geven , wel is het mogelijk dat je direct de nieuwe ' beta ' soft er moet opzetten

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...