Ga naar inhoud


probleem met bvn en etalagekanaal / action now


RUF

Aanbevolen berichten

Hopelijk dat iemand me hier mee kan helpen. Sinds enige tijd heb Ik een probleem met de ontvangst van bvn en action now. Ik heb alle parameters nagetrokken en die staan juist (frequentie, pids etc) volgens de gegevens van kingofsat. Als ik naar bvn of action now zap krijg ik een "geen signaal" melding. Maar in sommige gevallen als ik de ontvanger lang genoeg op het kanaal laat staan komt ie dan toch tevoorschijn ... en soms ook niet. Dit zijn de enige twee kanalen en gek genoeg allebei op dezelfde tp waar dit probleem zich voor doet. Ontvanger is een TF7700hdpvr. Alle suggesties zijn welkom. Alvast bedankt voor het denkwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ RUF

 

Ik ga er van uit dat voor een goede ontvangst beeld moet zijn op het FTA kanaal BVN, misschien de schotel iets beter uitrichten.

 

Ik heb +/- 82, 84% signaalsterkte op BVN.

 

Succes! cool

 

smile Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de suggestie Timm, maar daar ligt het probleem niet. Ik heb op alle andere astra 1 kanalen een ontvangst, naargelang de transponders, van 60 tot 90 pct. Ik heb ook bij geen andere kanalen een ontvangst probleem tenzij bij bvn en action now. Trouwens als de kanalen effectief doorkomen tonen ze ook respectievelijk tussen de 75 en 85 pct.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

het probleem kom ik met het feedhunten regelmatig tegen maar dan gaat het meestal om zwakke signalen ,wat ik dan doe is iets met de frequentie spelen ,en dat wil wel eens helpen .

Bij sommige komt het heel precies ,de gegevens van king ,of lyngsat wil ook nog wel eens verschil in zitten .

Hoop dat als je iets hoger of lager gaat ,je probleem is opgelost.

 

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...