Ga naar inhoud


Digitenne stoort op vaatwasser. Iemand een oplossing???


noton

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds een paar weken Digitenne aangesloten. Dit voldoet echter niet aan mijn wensen( veel storingen ).

o.a. bij gebruik vaatwasser.

Maakt niet uit of ik een binnen of buiten antenne gebruik.

 

Heeft iemand hier een oplosssing voor?

 

BVD

Link naar reactie
Delen op andere sites


kijk eens of je onstoorcondensator op de vaatwaser is doorgebrand , gebeurt zelfs dat er geen gemonteerd is , dan ga je er eentje halen in de vakhandel en gewoon paralel op het aansluitsnoer zetten in de machine

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha toch iemand die dat gezien heeft , dacht eerst dat de was nu met gekraak uit zijn machine kwam en de kleuren verbleekten

zullen de oeps er maar bij nemen , maar is het probleem nu opgelost met de onstoorcondensator ?

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Zou een Ferriet op het netsnoer U kunnen helpen.

mvg

Helaas.... heb ik ook als eens geprobeerd. Gaf nauwelijks verbetering. Alleen een andere antenne gaf goed resultaat.

Ik heb een passieve antenne (König ANT-UHFXX-KN, 22 euro) aangeschaft met hierachter mijn oude antenne versterker uit het analoge tijdperk :D . Wel even goed uitrichten. Hierna geen enkele storing meer......
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb een mobiele airco die niet ontstoord is nu vroeg ik me af of ik deze kan ontstoren door bijvoorbeeld een verlengkabel of een speciale stopcontact.

 

Ik heb al gekeken om internet maar zie alleen ontstoor-condensators die je moet inbouwen maar liefst wil ik een externe heeft iemand tips over wat ik kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...