Ga naar inhoud


Handmatig CCcam instaleren op Relook 400S


p0ske

Aanbevolen berichten

Ik ben wat aan het pielen met de beta van Neumo 3.1 Nou zou ik graag CCcam installeren om te kijken of ik een verbinding kan maken naar mijn andere box. Ik gebruik versie 1.7 en heb deze geplaatst in /var/bin. Ik heb daar de bestanden CCcam en camptserver geplaatst. De bestanden heb ik een chmod 777 gegeven, en ik kan ze beide starten. Ik zie ook informatie als ik kijk op poort 16001. Uiteraard is de CCcam.cfg ook geplaatst, deze staat in /var/etc. De verbinding lijkt verder goed, ik krijg alleen geen beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

De bestanden hoeven maar chmod 755 te hebben. Wat je eens kunt proberen is om CCcam in debugmode te starten. Dit doe je door CCcam en capmtserver op te starten met -d om zo de console messages te bekijken. De bestanden zijn in binary mode met ftp er in gezet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt...

 

Buiten dat.. ik herinner mij dat ik op de 400 echt maar een paar versies van CCcam kon gebruiken. Andere gaven het zelfde resultaat als jij ziet.. wel verbinden, maar geen ECM's heen en weer.

 

Even experimenteren met versies dus?

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...