Ga naar inhoud


[Strong] Sattracker 4.0 NED ready


interpol

Aanbevolen berichten


Ik ben aan het zoeken geweest in de firmware voor de 8100 maar kan niets vreemds vinden.

Weten jullie zeker dat hij het niet doet?

 

- wanneer jullie de firmware hebben geladen en daarna aangesloten op de TV moeten jullie in het menu de virtuele kaarten uit zetten.

- Kijk ook naar de antenne instellingen of laad een eigen kanalenlijst. Staat je lnb aan?

- kijk ook bij de pid instelling en kies autoseca. + en dan b. De seca kaart wordt dan gelezen.

 

Mochten we er zo niet uitkomen dan heb ik een 8100 nodig om verder te spelen. Wie met een 8100 woont binnen een redelijke afstand van de Beemster ik heb dan tijdelijk een andere deco voor je.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi interpol

 

ben er nog een poosje mee aan het stoeien geweest en geen resultaat.

In het menu staan 3 maal virtual card-0 onder elkaar de laatste van de 3 als die op no gezet word en je drukt op menu valt het display uit.

Druk dan op standby a.b. display terug, in menu card weer op yes ?

Ik heb het idee dat het een fout in de software is.

BVN en de reg.kanalen werken wel.

De kaart word ook gezien.

Wat is de pid van o.a. ned1 6A 0100 1603 of 1803. Heeft het niet met D+ te maken?

 

Groeten Willem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, ben er een tijdje uit geweest, en om de lange winteravonden weer een beetje op te vullen maar eens weer even aan het stoeien met de strong.

Ik zie dat er weer een nieuwe sattracker 4.0 is, wat is het voordeel precies van deze versie? M.a.w wat kan ik er meer mee als met de oude versie?

 

Groeten Nokia master

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hoi Interpol, kun je mij vertellen hoe ik EDplug kan gebruiken?? Met name waar vind ik de plugins. Of misschien is er ergens een gebruiksaanwijzing te vinden?? Ik heb wel ervaring met SCT.

 

Bij voorbaat hartelijk dank, Mari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edplug heb ik nog niet gebruikt maar het schijnt ontzettend stabiel te zijn. Op het spaanse forum is het goed uitgelegd.

Tijd om een handleiding te maken heb ik nog niet omdat ik met de philips firmware aan het spelen ben. Misschien wil iemand anders moeite doen om een korte en overzichtelijke handleiding te maken.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...